Wat gaaf! ![]()
Dat wist ik niet! Nu vind ik de blasted nóg leuker! Ik geef ook gewoon de voorkeur aan horloges die al wat hebben meegemaakt en gezien. ![]()
Wat gaaf! ![]()
Dat wist ik niet! Nu vind ik de blasted nóg leuker! Ik geef ook gewoon de voorkeur aan horloges die al wat hebben meegemaakt en gezien. ![]()
Geweldig setje zo, je hebt een indrukwekkende collectie horloges zo bij elkaar
![]()
Dan mag mijn (ex) niet ontbreken!
Dit welhaast onvindbare Squale bandje gelukkig niet weg gedaan, dus die kan volgende week uit het foe yong hai horlogerommelopbergbakkie. ![]()
Is het nou ook identiek jouw ex? Of gewoon weer een volgende uit de limited en ga je ze allemaal af? ![]()

Hahaha, nee joh!
Diegene die ik nu weer (terug)gekocht heb is door mij ook nieuw gekocht (nr. 227/500 als ik me niet vergis) bij Chronofactum, dus daarvan ben ik de eerste eigenaar. Dat is ook de laatste die ik gehad heb. De andere twee weet ik eerlijk gezegd niet meer. Meen me te herinneren dat mijn eerste ook een nieuwe was, toen nog bij Q gekocht. Tweede ben ik niet zo zeker van.
EDIT: Even nagekeken…
Die laatste komt dus weer terug ‘naar huis’. ![]()
Bovenstaande foto’s zijn van nummer 2. ![]()
Mooie combi Gert!
Allemaal leuk en aardig @junior maar je overtreedt weer je eigen max 2 regel.
Hoe gaan we dit oplossen?
Gefeliciteerd trouwens, mooie 1521!
Dat is wel een dingetje inderdaad en ik ben er nog niet aan toe om een van de Tudors weg te doen. Jeetje, ben ik nou serieus een collectie aan het opbouwen. Nee toch!
![]()
Het blijven plaatjes deze modellen. Dat blauw in die wijzerplaat is gewoon ongelofelijk.
Zijn je eigen regels.
Je kunt ze ook wijzigen. En volgende week/maand weer instellen ![]()
Dat is het zeker. Ik was ooit al aangestoken door jouw vergelijking. Heb je één van die twee nog gehouden? ![]()
Ach, kom op, Remco! Live a little! ![]()

![]()
Jaja, straks ga ik ook horloges hoarden. Ow jee… haha.
Maar zonder gekheid, een derde overleef ik voorlopig wel (denk ik). Mijn grootste uitdaging bij meer dan 1 of 2 horloges is het ochtendritueel: Welke moet ik vandaag dragen? Ik krijg daar echt een beetje de kriebels van.
Nu is de Pelagos Ultra echt een ander horloge in vergelijking met de rooie Black bay, twee totaal verschillende draagervaringen. Dus nu valt het nog mee. Nou ja, een Squale erbij dus en wat voor een! De Marina Militare is voor mij nog steeds mooiste 1521. ![]()
Kan ook 's avonds voor het slapen gaan ![]()
Mag het u smaken!
Acuut aan de insomnia door deze keuze ![]()
Even officieel: