Is dat bandje nou echt zo fel oranje, of komt dat door het licht
Dat komt wel beetje door het licht. Maar komt wel in de buurt van de minutenwijzer
Okay,
Dat zijn mijn dagelijkse gebruiksartikelen ![]()
DIE configuratie vind ik nog het allerleukst!
De Aqua-Lung carbon.
Dat is dan maar een beetje onder het mom van, je hoeft niet alles te hebben.
Maar super gaaf! Jou trekt dit ook wel toch?
Ik heb er wel een keer half serieus naar gekeken, vooral toen er een Squale voor relatief weinig te koop stond. Het forum heeft me toen weerhouden, omdat ie een beetje te veel gedragen was, met issues. Nog steeds dankbaar voor. Daarna is carbon weer op de achtergrond geraakt.
Als die
Een keer ergens in gewoon rvs voorbij komt (voor een enigszins normale prijs) dan koop ik hem gelijk
ook op maandagochtend om 08:00 ![]()
Übergeil! ![]()
Wat een (zomer) beauty is dat ook ![]()
![]()
![]()
Volgende keer een paar procent commissie hoor
Dan kan ik over een tijdje die Carbon kopen ![]()
Als je die ook voor €800 vindt dan maak ik ook €800 naar jou over ![]()
Ik ga het in de gaten houden ![]()
Gevonden! ![]()
@nitram gefeliciteerd met die mooie MM. En welkom in het gezelligste hoekje van HF. ![]()
Ja ja, het gonste in de squalecorner al enige tijd van de geruchten, wie o wie heeft die begeerlijke Marina militara bij @junior weggesnoept. Ik ben de gelukkige en met dank aan Remco die hem heeft laten gaan.
p.s. en wat looptie verdomde strak !!
Alle groet,
Martin
nitraM.
Gefeliciteerd! Daar heb je een mooie en goede koop aan gedaan! ![]()
![]()
![]()





