Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Is dat bandje nou echt zo fel oranje, of komt dat door het licht

Dat komt wel beetje door het licht. Maar komt wel in de buurt van de minutenwijzer

1 like

Okay,

17 likes

14 likes

Dat zijn mijn dagelijkse gebruiksartikelen :point_up:

1 like

Nog meer geld, 3400 euro, dus eigenlijk ten overvloede, op Uhrforum, ter info.

10 likes

DIE configuratie vind ik nog het allerleukst! :raised_hands: De Aqua-Lung carbon.

Dat is dan maar een beetje onder het mom van, je hoeft niet alles te hebben. :melting_face: Maar super gaaf! Jou trekt dit ook wel toch?

2 likes

Ik heb er wel een keer half serieus naar gekeken, vooral toen er een Squale voor relatief weinig te koop stond. Het forum heeft me toen weerhouden, omdat ie een beetje te veel gedragen was, met issues. Nog steeds dankbaar voor. Daarna is carbon weer op de achtergrond geraakt.

2 likes

Als die

Een keer ergens in gewoon rvs voorbij komt (voor een enigszins normale prijs) dan koop ik hem gelijk :sweat_smile: ook op maandagochtend om 08:00 :laughing:

7 likes

Übergeil! :drooling_face:

3 likes

Wat een (zomer) beauty is dat ook :star_struck::star_struck::ok_hand:

1 like

Volgende keer een paar procent commissie hoor :crazy_face: Dan kan ik over een tijdje die Carbon kopen :joy:

5 likes

Als je die ook voor €800 vindt dan maak ik ook €800 naar jou over :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik ga het in de gaten houden :nerd_face:

3 likes

Weer een keer dit zwaargewicht om :muscle:

11 likes

Gevonden! :smile:

@nitram gefeliciteerd met die mooie MM. En welkom in het gezelligste hoekje van HF. :grin:

4 likes

Buongiorno!:coffee:

Sterkte met de hitte, mensen!:sunny::hot_face:

3 likes

Ja ja, het gonste in de squalecorner al enige tijd van de geruchten, wie o wie heeft die begeerlijke Marina militara bij @junior weggesnoept. Ik ben de gelukkige en met dank aan Remco die hem heeft laten gaan.
p.s. en wat looptie verdomde strak !!

Alle groet,

Martin :smiley: nitraM.

3 likes

Gefeliciteerd! Daar heb je een mooie en goede koop aan gedaan! :tada::heavy_check_mark::nerd_face: