Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Wolbrook?

2 likes

Niet fel/fris genoeg :man_shrugging:

Als het een Tropic mag wezen, vermoedelijk ben je dan aan het beste adres bij Wolbrook.
(Edit) jammer, ik lees net dat het niet is wat je zoekt… :slight_smile:

Sowieso een mooie band (zonder het ‘afgeknipte effect’ aan de bandaanzet), de juiste lengte (niet te lang zoals veel andere) en zover ik kan beoordelen ook de goeie kleur oranje.
Ik heb zelf al andere kleuren maar nog in afwachting van de eerder genoemde 3-voor-2 aanbieding.

Wat ik je sowieso kan vertellen is dat de CNS rubber banden helaas juist niet de juiste tint oranje raken. Helaas veel te flets, in ieder geval naar mijn smaak.
Die rubber banden die ik van ze heb liggen mogen binnenkort voor weinig naar een andere liefhebber.

2 likes

Yep
€139

Dat is serieus geld!

Ik heb ook wat gevonden voor de Palombari en Bronze 1521…

Wat vinden jullie ervan? :thinking:


Originele Strap vd Palombari is stug en dun
Voor de bronze zoek ik ook iets moois…
En n oranje canvas kan bijna overal op

1 like

Liger straps - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

1 like

Vergelijkbare bandjes niet heel veel goedkoper…

1 like

Dankjewel! Ik ga op een later moment eens rustig kijken…

Jou oranje diaboliq is op voorraad en vlot geleverd? En daar komt nog verzenden bij?

Ik zou m eventueel met oranje stiksel willen…

Moet ik op Facebook kijken? Ik zit nl niet op Instagram

Nee, custom. Deze duurde week of 5 geloof ik. En ja, wel incl. verzenden.

1 like

Okay, :+1:

Miros Time is een goedkoper en sneller alternatief.

1 like

Wat is perfect @VriesKou ?

Ik draag mijn Beams nu op een Ali summit, die vind ik zelf perfect matchen met de minutenwijzer maar de band is wel iets vaal.
Ook heb ik nog een oranje tropic, die is iets feller, qua kleur mooier, maar matcht weer minder goed.

11 likes

Dat vale is juist vet kerel, dit ding heeft al 27 wrakken van binnen gezien

2 likes

ben ook #teamvaal

1 like

Trekt er eentje een trui aan met dit weer :sun_with_face:

je bent niet zo fris met deze temperaturen, bovenste foto NU onderste van eerder :rofl:

1 like

zitten ook maar 604 piccas tussen deze 2 hahahaa

1 like

Pak maar aan hoor @Tijdspraak :joy:

2 likes

Ook even kijken dan

Ik denk dat ik dezelfde tropic heb, ik vind ‘m eigenlijk iets te fel/sterk van kleur…

… dus ik ben een beetje op zoek naar een wat valere…. #teamvaal

12 likes