Het blijft echt wel een heerlijke kletser!
Goeie smiddags mannen
Ik dacht van de week staal te monteren maar deze strap draagt zo lekker dat ik het maar zo laat
Goedemiddag heren,
Vandaag een dag waarop ik niks te vieren heb, maar mijn verlies heb genomen.![]()
Een lege bench en kussen verraden het al.
Vandaag hebben we onze trouwe viervoeter laten inslapen. Hij was al 4 weken kortademig en z’n stem was weg. Hij zakte continu door zijn poten en had veel pijn.
Dus werd het tijd om ons verlies te nemen en hem zijn rust te gunnen.
Jeetje, sterkte met het verlies ![]()
Sterkte man.
Sterkte Kgigo!
Thanks voor de steun mannen. Ik had niet verwacht dat het zo zwaar zou vallen.
Helaas is een hond ook een gezinslid, dus valt altijd zwaar…
Dat blijkt inderdaad. Het is net alsof het 1 van m’n kinderen is.
1 van de moeilijkste beslissingen ooit. Want wie bepaalt wanneer het moment ook het moment is?
Maar gelukkig beaamde de dierenarts vanmorgen dat we er verstandig aan deden. Het is nou eenmaal het soort ras dat nooit zal laten merken dat ze niet meer kunnen en blijven maar doorzetten.
Thanks, kerel!
Sterkte! Dat is geen gemakkelijke beslissing geweest weet ik helaas van een recente ervaring
![]()
Haha dat klopt, maar ook andere hobby’s die geld kosten.
Klopt, brede smaak dus er moet op een bepaald moment getrechterd worden. Gelukkig heb ik nog ruim 50 weken
Zo diep zijn mijn zakken nou ook weer niet. Maar er kan natuurlijk veel veranderen in een jaar ![]()
Thanks kerel!
Zeker niet, nee. Ik heb er ook echt mee in m’n maag gezeten.
Sterkte! ![]()
Ach man, wat een triest nieuws… Sterkte!
![]()
Onwijs veel sterkte met dit voor velen onvoorstelbaar verlies! Ik kan het me, nog, alleen maar indenken en ben van dat idee al helemaal kapot
!!!
Sterkte kerel!