@tkh heeft wel een paar mooie fotos voor ons ![]()
Echt waar. Alleen n nieuw glaasje en verder niks aan doen! opties.
Haha tof ding
Heul vet Tim!
Zo ik zit weer op de bank!
3 uurtjes onderweg geweest om hem op te halen.
De vrouw die het horloge verkocht heeft jaren lang met haar man over de hele wereld gedoken! Vandaar dat het horloge er ook zo uitzien ![]()
Helaas is hij vroegtijdig komen te overlijden en nu was het tijd om afstand te doen van het horloge…
Ik ben er echt mega blij mee, leuke extra het is geen 1521, maar een Master:
Ik denk dat ik er alleen een nieuw glas op ga zetten (net als @Tech-neut ook al suggereerde) en het horloge verder in de originele staat laat.
Oh en het glas zit er toch weer anders in dan verwacht ![]()
Had de bezel er even afgewipt omdat hij in 2 richtingen verdraaid kan worden, zal ook opzoek moeten naar een blokkeerveertje.
Glas lijkt dus ingeklemd te worden door een schroefdinh, maar dat zou betekenen dat er nog een extra rand aan het glas zit, nouja we gaan het zien, dat zijn zorgen voor morgen ![]()
Heel tof exemplaar! Die met de originele bakeliete bezel zie je niet vaak meer. En leuk zo’n doorleefd horloge met een verhaal. ![]()
Hij tikt ook nog netjes? Benieuwd wat voor uurwerk erin zit. Deel maar gerust foto’s als je hem open hebt. ![]()
Zal ik morgen even doen ![]()
Iedere keer weer verschrikkelijk om die keuze te maken al weet je dat het wel de beste keuze is.
Veel sterkte gewenst ![]()
Ik heb die op de laatste Rikketik omgehad, maar toen de verkoper zei dat hij er €12k voor wilde hebben, heb ik hem maar snel teruggegeven ![]()
En gefeliciteerd natuurlijk met je mooie NA!! ![]()
Dankjewel!!
En 12k?? Ik ben helemaal niet thuis in de vintage hoek van onze hobby dus geen idee of dat redelijk is of een absolute droomvoorstelling maar wat een geld zeg…
Ik ook niet, maar ik had het er in ieder geval niet voor over ![]()
En als ik eerlijk ben krijg ik een beetje dezelfde vibes van mijn NA van vandaag en die was ruim onder de 12k…
Ik snap je, zou ik er ook niet voor over hebben.
Het mooie aan deze die je nu hebt gekocht is net het persoonlijke verhaal dat je uit eerste hand hebt gehoord. Een verhaal wat je waarschijnlijk nog tig keer gaat navertellen wanneer mensen vragen waarom deze er zo doorleeft uit ziet.
Gefeliciteerd!
Mooi ding!![]()
Welke band is dit als ik vragen mag?
Dankjewel!! Ben er ook heel blij, voor het geval dat nog niet helemaal duidelijk was ![]()
En deze komt van aliexpress
Top! Bedankt!
Veel draagplezier.![]()
Ik wist het ook wel, maar toch twijfel je of het niet te vroeg was…
Thanks, Dan. ![]()
Leuk horloge ![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Thanks en jij bedankt voor de tip!