Overigens moeten we ook onze internationale bargasten tevreden houden, in de Squale kroeg, zoals @SirSqualeWhale. Dus we hebben een uitgebreide biercollectie, hier.
Succes, man! En geniet van deze schitterende dag!
Zie jullie wel verschijnen, straks!
Ja sorry, ben een beetje laat vandaag. Was vanmiddag even aan 't shoppen en kwam heel toevallig bij een juwelier die het merk Ligure verkoopt. Daarover heb ik eerder vandaag nog wat zitten kletsen, in dit topic (zie hieronder). Dus meteen even een update gepost en ik moest ook nog een paar kinderen naar de sportclub brengen.
Dus, pfoeh! Maar ik sta weer achter de bar hoor, Squale gente! Wat kan ik voor jullie inschenken? Zit zelf even aan een Amsteltje nu. De IPAatjes staan pas net in de ijskast en moeten dus nog even goed koud worden.
Waarom andere pennen? Omdat ik toch een soort van zeker wil weten dat ik mijn horloge niet van de vloer hoef te rapen. Deze pennen zijn wat dikker (1,8 ipv 1,5), voelen steviger aan en de veer is wat minder soepel. Wel prijzige pennetjes, maar ja … horloge op de vloer is nog prijziger.
Het zal wel tussen mijn oren zitten, maar dit geeft mij meer vertrouwen.
De obscure plekken, waar jij ook terecht komt, he!?
Hmm, o.k. ja, goede pennen zijn idd ook wel belangrijk, I guess. Is er ook ergens een filmpje te vinden over hoe je die dingen vervangt? Is dat ingewikkeld en een hoop gepriegel?
De pennen vervangen. Hoe? Ûhm, ik heb de oude er gewoon uitgedrukt via het gaatje waar het heen-en-weer druk fliepeltje zit. Beetje rommelen met de band, het is soepel zat om 'm er overheen te trekken als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar wacht even, ik zoek het gewoon even voor je op.
Hoppa, Barton to the rescue!
Is in mijn beleving de zwakste schakel.
Door ze te vervangen voor een betere kwaliteit net iets minder zwak. Hoop ik.
Squale heeft een nieuw model uitgebracht… nou ja, dat deden ze 50 jaar geleden! Om een interessant verhaal te lezen; ga naar www.the-squale-collector.com