Lekker hè 

Tja beetje verliefd op deze geworden
Maar dat zou dan wel al weer mijn 6e Squale worden
en dus mijn vijfde 1521 
En dat zet mij dan toch weer aan het denken.
Kan natuurlijk ook eens een keer in de Duitse hoek gaan kijken bij Damasko, Sinn

Ach dat maakt de hobby wel weer juist zo leuk, lekker Youtube filmpjes kijken.
Hier een vergelijkbare vraag, maar de mechanische horloges kunnen dus enorm veel hebben. Geen zorgen zou ik dus zeggen!
Ik zeg doen, de gradient blue icm zwarte bezel insert is gewoon top notch 
Tja heel tof, jammer alleen dat die er niet blasted is 
Bezel insert en dial bestellen bij de mannen van Q? Volgens mij heb je dan je wens te pakken zonder deze 1521 weg te doen 
Haha ook nog een optie, dat gepolijste is prachtig hoor maar een beetje krasmagneet.
Ik vind sowieso dat er weinig aan Squale mods wordt gedaan 
Ik snap hem….
!
Maar een Sinn is toch ook wel eens lekker hoor, heb sinds kort de 104 en heeft weinig in het kisjt gelegen…
Niemand the OG gespot op Chrono? Lekker hoor…
Mooi hoor, en lekker ruig bandje 
Buongiorno, Squale famiglia!![]()
Ja, da’s idd een fraaie uitvoering!
En, Q heeft er één op voorraad! ![]()
https://www.q-watches.com/artikel/squale-1521-blue-ray-nl
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar heb er twee polished en het valt mij heel erg mee. Ja, ik gebruik ze niet als klushorloges, natuurlijk. Maar het is echt wel heel gaaf hoor, polished! ![]()
Ja, of inderdaad
en modden…
Goedemorgen allen! (middag dus, maar ja net wakker, na 5 uurtjes slaap)
Bedankt voor de tip! Ik zal het onthouden, was alweer thuis tegen de tijd dat je het schreef
. Daarnaast was een lege pols wel uitermate fijn tijdens het hakken en zagen (toet toet, boing boing)
Mooie tijd van 18:30 tot 00:00 uur. Heb alleen een setje nieuwe heupen nodig 
Had ik gezien, ik vond het geel alleen erg dof geworden. Mja, daarna zag ik een nos exemplaar. Die is toch beduidend duurder
.
#SqualeSpam #Team1521 
Lazy Sunday, met de televisie aan … eerder vandaag de finale AO, overwinning nummer tien voor Djokodinges. Lekker hoor! En nu het spannende slot van de Rolex 24h @ Daytona. Er zijn daar wat Nederlandse succesjes in het vooruitzicht. De teams waar Renger van de Zande (GTP klasse) en Guido van der Garde (LMP2 klasse) voor uitkomen gaan weer erg goed. Het venijn zal straks wel weer in 't staartje zitten, leuk.

Ja heel tof 
🫠:yum: