Komt wel weer.
Ja, da’s dan wel weer leuk. Squales zijn ongelofelijke bandensluts. Lekker! Ik hou ervan!
Komt wel weer.
Ja, da’s dan wel weer leuk. Squales zijn ongelofelijke bandensluts. Lekker! Ik hou ervan!
Een Von Buren kast doet het t best op een mesh/milanaise vind ik.
En die zijn er zat te vinden gelukkig.
… maar even serieus, de(ze) Squale Matic is voor mij wel een héél erg prettige ervaring. Ook dit is Von Büren to the max, alles klopt en 't is net een beetje meer dan de 1521. Ook qua aanzicht. Ik ben nog steeds serieus onder de indruk en zou nu best wel stellig durven te beweren dat er - voorlopig in ieder geval - geen 1521 meer komt. Maar ûh, dat geeft toch niks?
Maar ook die sluiten niet lekker aan, net zoals de BoR die ik geprobeerd heb. Moet je mooi vinden. Ik dus niet.
Mijne ook niet.
Een mesh of milanaise heeft 99 vd 100 keer toch een straight end.
Daarom vind ik het het beste staan. Kast komt mooier uit icm de band.
Maar dan niet de Squale mesh. Dat zijn kutdingen.
Blijven lekker aan je kleding hangen met die gare links.
Qua milanaise iets van Staib uit de German made lijn en t klopt.
Zeker niet. De Matic is een schitterend horloge, met de fantastische Von Burenkast. Ik begrijp het helemaal. Het enige is dat voor mij de 1521 qua maat gewoon helemaal perfect is. Maar ik denk dat ik met een Matic ook heel goed zou kunnen leven. Dus, lekker doen waar jij blij van wordt!
Heel mooi:+1:
Die is zeker heel mooi! Prachtige kleurstelling😊
Lekkor voor de zoma!
Ja, heel mooi! Maar is deze nou anders dan die groene LE?
de HKLE heeft een groene bezelinsert en een sunburst wijzerplaat en heeft een oranje Squale logo in de subtekst
de nieuwe groene 1521 lijkt van zwart naar (mat) groen te gaan met een zwarte bezelinsert
Eerste keer dat ik een Squale behuizing voor een 7750 zie.
Altanus 40mm Chronograaf. 20 Atmos cashback.
De jouwe is een echte handgemaakte, warmtebehandelde Fumoso-wijzerplaat, geen geverfde… Zie voorbeeld hier…
Die van mij ligt net bij het DHL punt.
Over een uurtje zit ik ook met die blauwe plaat in de zon te shinen!
Sublieme combinatie op deze mesh