Het zal ook zeker geen ‘onkunde’ zijn, meer onwil. Bij de 1521/Matic kasten doen ze 't gewoon niet. Maar goed, die doen het wat mij betreft prima met een stukke rubber.
Ik eigenlijk ook niet hoor.
Ben meer van de koffieboontjes …
Het zal ook zeker geen ‘onkunde’ zijn, meer onwil. Bij de 1521/Matic kasten doen ze 't gewoon niet. Maar goed, die doen het wat mij betreft prima met een stukke rubber.
Ik eigenlijk ook niet hoor.
Ben meer van de koffieboontjes …
Heb hier met mijne geen last van, vind hem niet slecht dragen. Kan uiteraard beter.
Wil ik nog wel eens proberen
Oppassen waar je hem koopt de Staib band.
Op sommige websites 2x zo duur voor exact dezelfde uitvoering en lengte.
Ik had met de Squale mesh net zo’n open wire zitten die bleef hangen aan kleding. Er zullen ongetwijfeld goede tussen zitten zonder dit afwerkings probleempje.
Enneh?
Zomertje in den bol onniedan?
Verse 1521 in blue op de off white sport tropic gezet.
Net binnen!
Een heel mooie combinatie! Als ik nog een paar keer kijk staat ie op mijn ‘lijstje’…
Mooie frisse combi!
Van harte met de blauwe …
Ik zeg niks …
Gelukkig is een 1521 hartstikke waterdicht.
Dankje!
Tsja…
Vandaag was een uitgesproken mooie dag om de polished blue in ontvangst te nemen zullen we maar zeggen.
Met die zonerse vibes trek ik mezelf wel door dat rukweer heen aankomende week!
Ik doe gewoon met je mee, met mijn Oud-Griekse zeegodin waar ik ook weer even mijn rally tropic aangeknoopt heb.
Deze is ook waterdicht trouwens.
Nice!
Dankje Robert!
Lekker ouwetje, die 1553!
Is quartz toch? Tikt lekker weg én je bent strak op tijd op je afspraken.
Daar kun je lekker wandelen!
Veel plezier nog daar …
Ja, ik wist wel dat ze bestonden. Maar ze blijven zeldzaam, idd.
Ja, absoluut. Maar dit is dan weer een 18mm. Dus dat past helaas weer niet op 'n 1521.
Nice! Congratulazioni!
En lekkere combi, man!
Nice! Die zie je ook niet vaak!
Dankje Ed!
Goedemorgen Squalisti,
Heb m’n groene 1521 voorzien van het bandje dat Junior hier paar dagen geleden liet passeren. Hoe vinden jullie dat het haar staat?
N.b. ik ben er nog niet uit, de full orange staat haar beter denk ik
Ik weet het ook niet helemaal, denk ik wit of lichtgrijs weleens een succes zou kunnen zijn!
Weet niet of je van Nato’s houdt maar ik zag dit gister, zou ook voor jouwe niet verkeerd zijn denk ik:
Ik vind rubberen bandjes met meerder kleuren, zoals die van jou, niet zo mooi staan. Dan liever volledig zwart of volledig oranje. Denk je niet? Iets groens zou ook kunnen maar ik gok dat het lastig is om een goede kleurenmatch te vinden.
Op zich prima, maar full orange is altijd wat frisser. Had je een zwarte wijzerplaat of inleg gehad, was ‘t beter geweest. Denk ik.
Niet zo, maar komt waarschijnlijk door het zwarte deel van de band. oranje is sowieso mooi.