Zoiets als dit lijkt mij ook wel staan op een groene.
Een heel aardige suggestie, thx
Gelukkig nog een paar andere 20mm’s in het arsenaal. Dit weekend verder prutsen
Kan wel. Maar
zou idd beter staan, denk ik.
Sinds de bandenwissel vanmorgen ineens een bezel die niet meer draaien wil… Hoe ga ik dit fixen? Vier schroefjes rond de bezel losdraaien? Hoeveel kracht moet ik zetten om de bezel te bevrijden? Iemand ervaring mee?
Is koffie vandaag het thema?
Samen met bevrijdingsdag …
Ik heb bij mijn eerste 1521 wel een poging gedaan om de bezel iets vaster te zetten. Niet gelukt, durfde ook niet door te draaien. Het zijn verdomd kwetsbare schroefjes, dus oppassen geblazen. Ze beschadigen heel snel volgens mij. Ondanks dat ik zelf wel een passende schroevendraaier in huis heb, ook met ook een goed blad (‘t-shaped’) enzo.
Ik zou er even mee naar een plaatselijke juwelier lopen eerlijk gezegd. Zeker als 'ie echt ‘op slot’ zit, kan ook een vuiligheidje zijn ofzo en dan moet de bezel er even helemaal af. Dan krijg je met een veer en wat dies meer zij te maken. Via Youtube is er wel het een en ander te vinden als je zoekt op “Squale bezel replacement”.
Misschien heb je er wat kracht op gezet bij de bandenwissel?
Eerst voorzichtig proberen rond te draaien onder een warme kraan of geheel onder warm water. Kroontje dicht uiteraard.
Het water goed tussen de kast en bezelrand laten stromen van alle kanten.
Net binnen. Heel tof! Tropic is een beetje flimsy, gooi ik gauw een andere op, maar voor de rest …
Dank mannen @MotoSkooly @royke74!
(Perfecte AR ook! )
Groen als het gras …
Lekker, veel draagplezier!
Lekker man, die groene! Congratulazioni!
En, ik neem aan dat je gewoon de standaard Squale tropic eraan hebt zitten? Die is juist supercomfortabel, goede lengte en verder ook een prima band. Zou 'm nog even eraan laten zitten. Ga je 'm vanzelf waarderen. En zo niet, kun je altijd nog wisselen.
Ja, geen ochtend zonder! Heb dat hard nodig, elke ochtend. Even lekker mijn momentje, met m’n espressootje en even HF checken!
En ja, natuurlijk
Het weer valt een beetje tegen. Maar het bier smaakt nog steeds goed!
Graag gedaan Sven, hij is prachtig. En de groene leren band gaat dan ook jouw kant op, mooie combi is dat!
Vermaken we ins nog een beetje, deze toch ietwat grauwe en op sommige plaatsen natte bevrijdingsdag?
Ik ben gewoon aan het werk 🥲
Oei ja, dat vergeet je wel 'ns, op zo’n dag, als je staat te relaxen met 'n biertje in je hand. Werk ze!
Nou ja, de vrijheid om te mogen werken zullen we maar denken.
#MeToo … voor @TagEd is vrijdagmiddag altijd feest!
Ongeacht het weer. Lukt het een beetje met de BBQ Ed?