Zo lekker! Die AR is echt goed. Moeilijk de ervaring op de foto te krijgen
Fratello heeft toevallig vandaag een artikel gewijd aan de nieuwe 1521 reeks
Zo lekker! Die AR is echt goed. Moeilijk de ervaring op de foto te krijgen
Fratello heeft toevallig vandaag een artikel gewijd aan de nieuwe 1521 reeks
Veel plezier met jouw nieuwe Squale! En dank voor het delen van het artikel.
Leuk om te lezen, dat artikel van Fratello. Toch nog een paar nieuwe dingen gelezen!
Vond ik ook bij de 1521 Classic …
Bij de Squale Matic is de AR vooral ‘leuk’, geeft een frisse blauwe gloed maar ontspiegelen … mweh, niet echt. Vind ik. Komt denk ik ook doordat de Matic een domed glaasje heeft.
Ja, zo’n domed glaasje is echt iets heel anders, qua AR. Wel leuk, vind ik.
Buongiorno!
Even lekker een espressootje, net voordat de croissantjes klaar zijn.
Een mooi weekend, Squale gente!
Mooie kleurrijke foto!
I’m with you. Ook lazy hier. Ik ga zo eerst even croissantjes (vergeten te ontbijten, ahum …) & ijsjes halen. Daar kom ik de zondagmiddag wel mee door!
Thanks! Goed licht, buiten en idd, een paar lekkere kleurtjes van een Squale en de azalea in bloei. Dat knalt wel lekker! Verder, lekker rustig aan, vandaag. Morgen weer aan de bak. Net nog even gras bestrooid met de hoognodige voedingsstoffen en nu moet de regen (net begonnen) even z’n werk doen.
Waar blijft dat bod van je?
… toch maar wél weg?
Oh oh. Maar ik ga me inhouden want voor de vierhonderd euro die ik heb liggen ga je hem welhaast zeker niet op de post gooien.
Ben je er al uit welke? Kom je naar #TeamMatic.
Ben benieuwd!
Die van @urban staat ook al een dik een maand te koop. Hij heeft hem ook op C24 gezet en is daar verreweg de goedkoopste.
Kennelijk is de hype met deze uitvoering een beetje voorbij. Ik vind hem zelf hélemaal top en zou jou en/of @urban ook zeker een bod hebben gedaan, ware het niet dat ik met mijn ‘Thalassa’ de liefde al heb gevonden …
Team Matic is wel de bedoeling ja😊
Op het bod ga ik maar niet in😂