Thanks Junior!
Benieuwd hoe die erop zal staan, weet je al wanneer hij komt?
Op de site staat 10 tot 20 werkdagen, dus ergens tegen het eind van de maand ofzo. Ik ben zelf ook erg benieuwd!
@junior Mooi plaatje! Lekker in de lentesfeer!
Ja, was even op pad en moet nu ook nog even wat dingetjes doen. Dus maar even een alcoholvrij biertje. Wordt 't ook niet gezelliger van. Nou ja, tussendoor maar even een beetje op HF rondgrazen.
Maareh, poeh wat viel dat weer tegen, die vroege wekker.
Was wel lekker buiten, trouwens.
En anders ga je even een goeie week off-grid en moet je bij terugkomst 100+ posts doorlezen.
Gedaan dus en goedemorgen mensen! Jullie hebben blijkbaar alle dagen overleefd. Ik moet nog een klein beetje bijtrekken.
Gaat het wel een beetje, man?!
Maareh, welkom terug!
Jazeker! Niks aan de hand, alleen een beetje vol gas gegaan tijdens mijn vakantie. Geen telefoon of internet en alleen maar sportieve activiteiten en zuipen. Gelukkig was mijn gezin bij me, dus ik had ook geen digitale communicatiemiddelen nodig.
Oh, fijn dat alles o.k. is, maar dan was je er, denk ik niet, toen de groene 1521 en de blauwe COSC werden gelanceerd?
Vinden we ervan?
De blauwe is Hyper modern! De groene meer traditioneel.
Beide erg mooi, maar ik neig toch steeds meer naar een Matic en dan met name de Choco. Er is er 1 die ik op dit moment nog mooier vind dan de Choco, maar die prijzen daarvan vind ik minder mooi.
De bronzen 1521 vind ik dan ook weer mooi, maar dan eigenlijk het oude model, het liefst ook choco
Ja, een Matic is sowieso schitterend! Maar deze LE had ik nog nooit gezien. Wat is dat precies?
Ah, de ‘San Marino’ … ook een heerlijke LE!
De adviesprijs is normaal, maar deze is net als de Drass Galeazzi nogal gehyped. Winstpakkers. Totdat het er niet meer voor betaald wordt, dan blijf je ermee zitten …
2500 volgens mij!
Ik heb alle ‘collaboration limiteds’ inmiddels wel bekeken.
De keuze die ik heb gemaakt met mijn Matic DW vind ik voor mijzelf nog steeds de beste. Ben er onwijs blij mee! Next on my list is trouwens de Master Marina Militare, die zorgt ook telkens als ik ernaar kijk voor een vreugdemomentje …
List is 1500 als ik me niet vergis. Ik zal het even opzoeken.
Gevonden: 1590, sorry …
Dat snap ik, moet je wel de keuze hebben
Da’s waar!
Ik had geluk dat @royke74 mij nog aan een nieuwe kon helpen. Eerste eigenaar is altijd een leuk extraatje, dan mag je ook de eerste afschrijving pakken …