Bandje hoef ik niet per se ‘te leren kennen’. Ik heb al tientallen Erika’s orginals gehad. Nog nooit een CNS trouwens. Ik heb even snel gekeken, maar deze kleurcombi zie ik daar niet staan en juist dat lijkt een …
De middenlijn lijkt verdomd veel op mijn 12/3/6/9 markers.
Dat is waar ik met name de kriebels van kreeg! Perfect inderdaad.
Zal ik het bandje dan ook gewoon uniek laten maken door er bijvoorbeeld 10/50 op te laten printen? Dat is het nummer van de Thalassa. Dat is het helemaal een perfect match!
Ik heb ipv. een print op de band gekozen voor een lasergravure van het type en het ltd.nummer (‘MATICDWBK 10/50’) op de sluiting. Het maakt deze band uniek voor mijn Thalassa. Dat icm. de kleurstelling lijkt een mooi extraatje bij een toch al bijzondere Squale Matic …
Ik ben er inmiddels achter wat het nummer in de kast is. Ondanks dat het maar vier cijfers zijn is het toch een kast-/serienummer. Niks bijzonders dus. Ik heb Squale gemaild en kreeg keurig als antwoord:
the old Matic production was made with 4 digits
Lekker @Royce!
Het zonnetje gaat weer schijnen met zo’n frisse witte plaat …
Ik had vandaag een dagje een Seiko duikertje om, tijdens ons eerste boottripje van dit jaar. Boot net weer terug uit de winterstalling. Heerlijk! M’n dochter was de stuurvrouw en ik ging over de drankjes en hapjes en de muziek. Prima rolverdeling, dus!
Ja, ik heb 'm uit de SWL-group op FB en daar stond, volgens mij, alleen maar dat ie ergens een vintage bracelet had opgepikt en toevallig ook een stel endlinks had die pasten. Volgens mij is er nooit door Squale een stalen bracelet, zoals deze, gemaakt voor de 1521.
Ah, ja. Zie je wel! Ik heb 'm in oranje. Ja, da’s idd een heel comfortabele band!
Goed, even een wissel dan van de Seiko Solar Tuna, naar de 1521 blue blasted, op betreffende oranje Barton. En die ga ik de komende twee dagen omhouden, i.v.m. de aankomende evenementen.
Jij hebt die Ali variant van de Barton elite toch? Ik heb beide, de Ali variant is comfortabeler / soepeler ik gebruik de Barton voor mijn flightmaster omdat ik de Ali variant niet kan vinden in 21mm
Nee, ik heb de originele Barton Elite in oranje en vind die eigenlijk al vrij soepel. Heb daarna nog een paar tropics van Barton besteld. Maar die zijn erg stug. Was ik wat minder tevreden over.