Alleen het nummer wat er in staat. Wat is daar de betekenis van?
Welke bedoel je?
De xx/50 of het andere… Het andere is het serienummer. En de xx/50 is zoveel van 50 exemplaren.
Jaaaa, daar vraag je me wat… Het is reeds een keer verteld. Maar blijkbaar vond ik het destijds niet belangrijk genoeg om te onthouden.
En gek genoeg heb ik me dat zelf niet afgevraagd bij mijn exemplaar, met nummer 1775.
@Junior, volgens mij weet jij het antwoord hierop.
Ik wist wel dat het iets met jou te maken had, dat het een keer voorbij gekomen is.
Weekend!
Geniet ervan mannen.
Inderdaad, Erika’s weer eens aan mijn dikkertje geknoopt en ze voelt nog steeds héél erg lekker aan. Dit draagt prima. Geen rare omflapfliepeldingetjes bij dit rekbare ding maar gewoon een ontzettend onhandige sluiting. Maar goed, krijg je een bh makkelijk los is dit eigenlijk geen echte uitdaging …
@Aaldert, welkom bij de #TeamMatic club. Je hebt met de blauwe DW ‘Thalassa’ een prachtige Matic gescoord en nog nét op tijd geloof ik. Ik wens je veel draagplezier!
@Edwindegraaf, ga je nu die Palomdinges kopen?
Loskrijgen is het probleem nooit, met een knip in de vinger gedaan. Het vastmaken, dat is een probleem!
Mag de vrouw mooi zelf doen.
Hey, waar kom jij ineens vandaan, met deze? Al lang in bezit? NA? Waarvandaan? Bouwjaar? Vertel, vertel!
Haha! Volgens mij al wel eens eerder laten zien hoor!
Het is de Squale Y1515.
Niet de AWco remake maar de orginele.
Ik vermoed dus ergens jaren 80???
De case is asymmetrisch en heeft een aparte vorm.
Check it out:
De Lumen is helaas wel vergaan/heeeel weinig aanwezig.
Ik heb hem tijd terug van een Italiaan gekocht.
Die had de orginele tag nog weg, maar de rest niet.
Grappig is de band, met logo.
Hij is overigens ook echt super comfortabel, draagt fijner dan mn GW-5000JP en dat zegt wat… =)
Nice! Maar wel heel wat anders dan een G-Shock! Geloof best dat ie comfortabel draagt. Leuk ding!
Ik wordt elke keer hebberiger als ik een diver down zie…………
Ik had er ook last van
Tsja - moet toch maar eens kijken of ik deze hebberigheid kan gaan bevredigen….