Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Het is wat mij betreft geen weddenschap hoor.

Je pakt het redelijk hoog op allemaal.

Ik pretendeer nergens dat ik 100% zeker weet of er 1545’s in Azië geproduceerd zijn. Dat staat er ook duidelijk dus ik begrijp de ophef niet zo.

Er is een hele toestand over geweest destijds en dat ik erover begin is omdat dat hetgeen is wat er is voorgevallen. Een toestand. Is zat over te vinden op het net en dat was inderdaad in 2016/2017. Dat hele verhaal viel gewoon samen.

Dat ik dat verhaal aanhaal wil niet zeggen dat ik die mening deel.

Dat er onderdelen uit Azië kunnen komen die in Zwitserse horloges gebruikt worden is binnen een bepaald budget eerder regel dan uitzondering daarom gebruik ikzelf de term “deels”

1 like

Er is geen ophef hoor. Don’t worry.
Hoewel, ik ben wel nog steeds wakker! :joy:

Ik trek me over het algemeen weinig aan van aannames die geen feiten bevatten maar de bewering dat Squale horloges heeft gemaakt in Azië vind ik echt een tikje ongeloofwaardig. Echt, sorry. Ik geloof er geen zak van. Ook al is er een “hele toestand” over geweest omdat persoon x tegen y zei dat 'ie van z gehoord had dat een of ander adres niet klopte. Het zal allemaal wel. Ik geloof het gewoon niet. Punt. Maar …

:arrow_down:

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

Ik durf het bijna niet te vragen, maar ûh komt deze “eerder regel dan uitzondering” wetenschap ook van bijvoorbeeld internetfora en social media influencers of heb je dit wél gehoord van de fabrikant(en) zelf? Maar goed, we dwalen een beetje af! Stuur anders maar even een PB. Misschien komen we er nog wel uit met zijn tweetjes. :wink:

Terug naar Squale Only …

#Team1521 :shark:

7 likes

Aquadive had tot een tijd geleden de hele onderdelenlijst van de Bathyscaphe op hun website staan waarbij elk onderdeel ook gelinkt was aan het land van herkomst.

Nu niet meer jammergenoeg.

1 like

Trusten Noel!
Nu echt … :wink: :sleeping:

1 like

Nee gewoon hier op t forum. :point_down: :smile:

Ik weet dat je kort geslapen hebt Noel maar lees even goed wat er staat en wat de context is, voordat je iets als argument aandraagt. Het stukje tekst wat je aanhaalt gaat over rubberen bandjes. Niet over:

Bovendien staat er nergens dat het

is.

Zullen we het anders verder gewoon loslaten? Het is de discussie niet waard en als je gelijk wil hebben: Prima! Dat ik er geen zak van geloof dat Squale horloges in Azië heeft laten maken is verder echt niet belangrijk. Dat is ook maar een mening.

Terug naar Squale only … goeiemorgen! :coffee:

6 likes

Even kort.

We kunnen het zeker laten voor wat het is.

Maar je communicatie vind ik wat aan de straffe kant in je reacties tegenwoordig.

Het komt enigszins belerend en kleinerend over Remco als ik het zo teruglees.

Info uit 2e hand is niet goed genoeg. Enz Maggi mailen want uit eerste hand. Heb je dat van fora of van influencers.

Of heb je dat wél uit eerste hand of van een fabrikant?

Komt allemaal niet zo lekker over.

Mijn reacties plaatste ik in zijn algemeenheid.
En je besloot er zelf op bovenstaande manier een punt van te maken.

Ik hoef geen gelijk te hebben want het maakt mij echt geen zier uit of iets volledig uit Zwitserland komt of maar voor een deel.

Ik heb wel een voorstel.

Aangezien dit 1 van de gezelligste topics is hier tik ik mijn replies in de mand van gisteren tot nu.

En als jij daar ook voor openstaat dan is t weg en kunnen we wat mij betreft gewoon weer gezellig keuvelen over haaien. :+1:

Doen?

2 likes

Wat mij betreft hoeft er niks weggehaald te worden Noel. Wij kennen elkaar ook al wat langer dan vandaag. Laten we gewoon overgaan tot de orde van de dag. Iedereen mag het zijne ervan denken, teruglezend … als het gaat om Squale die zijn horloges wel (of niet) in Azië heeft laten maken. Ik heb daar zelf best wel een “straffe” mening over. Excuus als dat “niet lekker overkomt”.

Het is wel lekker duidelijk! Geintje man … kom op nou. :joy::joy::joy:

Terug naar Squale only … :wink:

2 likes

IMG_1971

3 likes

O.k. doen we! :smile: it’s all good in the Neuchatel hood! :smile::+1:

4 likes

I’m in love! :heart_eyes:

9 likes

Net even gecheckt en JA, het bier staat koud. :beer: Het is weer vrijdag, Squale gente! Zijn we er klaar voor?! :partying_face:

Werk ze nog even! :muscle:

<hier zou ik normaal gesproken m’n Squale pic plaatsen; except I’m wearing a Seiko, today :sweat_smile: :grin:>

2 likes

Super combi Remco :sunglasses: volgens mij gaat de zon morgen schijnen :partying_face:

1 like

cry-crying

Dank je wel Roy enne … morgen pas? De zon mag wat mij betreft vandaag al wel gaan schijnen. Het is hier weer herfst! :joy: :sunglasses:

2 likes

Het schijnt 22 graden te worden vanmiddag, maar als ik zo naar buiten kijk zie ik het niet gebeuren.

:thinking:

1 like

Het ziet er nog niet echt geweldig uit, idd. Maar we blijven hopen. :sunny: :sunglasses:
Anyway, heeft iemand deze al 'ns in het echt gezien of zelfs besteld?

Blijft toch cool, zo’n full lume! :star_struck:

Oh ja, deze had ik ook nog in een la liggen.

:coffee:

8 likes

… [pling] … you’ve got mail. :partying_face:

:arrow_down:

Spannende uren breken aan. Het gaat er vermoedelijk zo uitzien, met de Erika’s om de pols! Ben heel erg benieuwd.

11 likes

Dit is wel een hele vette combi! :star_struck:

1 like

Dat denk ik ook.
Het plaatje is wel een ‘snelle photoshop’, dus een klein voorbehoud is op zijn plaats. Ik hoop dat het er ongeveer zo uit gaat zien. Dan is de missie helemaal geslaagd wat mij betreft.

3 likes

Zoiets had ik al gedacht :wink: Indrukwekkende photoshop skills, I like it!

1 like