Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Bijzonder ontwerp toch wel, blijf het jammer vinden dat die van ons niet gerealiseerd kon worden.

:eyes:

6 likes

Ik zie nog niet echt ‘een vijf in de klok’, maar wat mij betreft mag het eerste fust nu wel aangeslagen worden @TagEd. Geen zin meer in werk! Bakkie nootjes erbij … #vrijmibo :beers:

PS Doe je wel voorzichtig met je Seiko? :sunglasses:

5 likes

Twee zielen, één gedachte, man! Ik zit hier ook net voorzichtig even aan m’n eerste biertje te nippen. 't is weer mooi geweest, voor deze eerste week na de vakantie! :grin: :beers:

Cheers, mensen en voor wie nog even moet: sterkte! Je kunt het!:muscle: En zie je straks aan de Squale bar!

6 likes

Ik heb net weer eens een zeldzaam ritje gemaakt op de brommer.

Nu tijd voor een pilsje :beers:

5 likes

Oeh, heel goeie herinneringen aan m’n

O.k., we hebben 't over tweede helft jaren '80. Ik reed, met toch wel iets te hoge snelheden, rond op m’n helemaal zwarte Honda MT. Oh, those were the days! :sunglasses:

Proost, man! :beers:

4 likes

Je had toch wel die alu MB8 wielen Ed :laughing:?

4 likes

Wel serieus gedacht over MB-sterwielen. Ook, omdat je dan voor een schijfrem had. Maar, uiteindelijk toch maar gewoon de spaakwielen gehouden. Vond ik toch nét wat beter passen bij het ‘off-roadkarakter’ van de MT. Wel flink opgehoogd en dubbele uitlaatjes. Dat dan weer wel. :grin:

5 likes

Ik had vroeger een import Kreidler.
Superbreitwand cylinder, directe 5 bak etc etc.

Nu op een iets grotere brommert, 1450cc ipv 50 :yum:

4 likes

Die stonden ons vaak op te wachten voor een onderonsje bij de hockeyclub. Haha, niks leukers dan met een stuk in je kraag even matten met de andere bubbel … :joy:

Hier stond een pruttelende (en herriemakende) viertakt voor de deur, een Honda SS50. Die was motorisch een tikje aangepast, ging daardoor ietsiepietsie harder dan de fabrieksopgave. Twee keer in beslag genomen en via de rollerbank door een technisch kundige agent van allerhande (motorisch) ijzerwerk ontdaan. Werd een dure hobby. Het was de hoogste tijd voor een ‘rustige’ Puch Maxi. :sunglasses:

Leuk man! Dat zou ik wel weer eens willen, gewoon voor de fun.
Motorrijbewijs is er nooit van gekomen. Ik vond (en vind) autorijden veel te leuk.

4 likes

6 likes

Perfecte match :ok_hand:

1 like

17 likes

Da’s wel een heel stoere! :muscle: :sunglasses:

2 likes

Hey, is dat een LE 1521? Mooi ding!

1 like

Hele mooie 1521! :+1:

Een limited voor een Pools horlogeforum of Facebookgroep of zoiets toch?

Geniet ervan!

1 like

Ik wist niet dat de blauwe er ook is met vierkante indices.

1 like

Niet als regulier model. Mijn Onda Azzurro 1521 heeft ze ook. Maar da’s ook een LE.

1 like

:star_struck::ok_hand:

1 like

En natuurlijk onze eigen HF Limited :tada:

12 likes

Nice! Heb je die ook nog? Zie ik toch opvallend weinig (lees: nooit) langskomen, hier in de Squale kroeg. Waar zijn ze allemaal gebleven?

1 like