Nee, helaas niet meer in mijn bezit
Zo, is het hier ff gezellig druk!!
Sorry heren,had het te druk met leuke dingen doen in de zon!
Lekker met de Kids en m’n Squale wezen vissen!
Fijn weekend allen.
@Germeraad, van harte met je nieuwe aanwinst en mede namens kroegbaas @TagEd en de rest van de Skûwàlisti een warm welkom hier!
@Edwindegraaf, ik ben nieuwsgierig …
… heb je 'm al gekocht?
PS Ben ook wel benieuwd bij wie de 1553 van @Liga terecht is gekomen. Bijzondere quartz. Had zelf bijna op de buy now knop gedrukt. Helaas kan mijn gemoedstoestand moeilijk met gebruikssporen omgaan die ik niet zelf gemaakt heb. Stom? Ja! Maar ja.
Lekker bezig …
Fraai!
Ik had me even verdiept in die 1553, toen 'ie te koop kwam. Is toch wel een bijzonder modelletje. Die kun je er best bij hebben en betaalbaar bovendien. Als ik ooit nog eens een NOS’je tegen het lijf loop kan het zomaar zijn dat ik ook toehap. Ik vind hem leuk!
Veel draagplezier en uiteraard ook met de Tudor.
Ik niet dus enlighten me! Ik zag alleen een Quartz Squale en een secondewijzer die exact de indices raakt en ik wist dat ie plat is, maar verder weet ik eigenlijk niets van het model? Hij lijkt me veel ouder dan 2017 bijvoorbeeld?
O.k., ik begrijp dat ik @Germeraad en @VriesKou terug mag verwelkomen in de Squale kroeg! Bentornato, guys! En mogelijk ook @Edwindegraaf gefeliciteerd met een mooie Matic?!
Proost, Squale gente!
Kan zo snel de links niet meer vinden. Maar …
Er zit een ETA F06 quartz uurwerkje in. Dat is een soort van betrouwbaar ‘werkpaard’, zoals de ETA2824/SW200 automaten dat ook zijn. Dus die kom je overal tegen. Dat het horloge er ouder uit lijkt te zien heeft te maken met het feit dat het is gebouwd met ‘oude’ onderdelen. De kast, bezel etc. komen uit de jaren 70/80. Typisch een Squale (lees: Maggi) dingetje om old stock te gebruiken en er weer iets leuks van te maken. Ik heb hem ook in PVD en met andere wijzerplaten, bezels voorbij zien komen. Het is een beetje een rommeltje, maakt het juist extra leuk!
Altijd gezellig bij ome Ed! Een vd redenen om terug te (blijven) komen
Das voor mij al genoeg info
bedankt!
Ha, de 1553 is opgebouwd met oude N.o.s onderdelen, jaren '70 ongeveer. Het enige nieuwe is het quartz uurwerk. Dus zeker wel een niet alledaags horloge.
Leuk toch
Zeker!
Goeie concurrentie ook voor de Tudor. Sterker nog, ik zou die gewoon gelijk weer verkopen joh … die draag je toch niet als je ook een leuke Squale hebt!