Iemand op zoek naar een 1521 PVD (klik)?
@Stevil85 gaat zich (ook) voor de derde keer aan dezelfde steen stoten.
… again!
PS Wat is “wat anders”? Een andere Squale of …
Hahah, ik weet nu al zeker dat er weer eentje gaat komen (@royke74 @MotoSkooly zorgen jullie voor voldoende voorraad )
Ik wil voor nu eens een uitstapje maken bij tudor (bb54) en dan voor een one-piece collectie gaan.
Mooi merk!
Ik heb er zelf al meerdere Tudors ‘versleten’, ben vooral fan van de Pelagos (de M25600TN-0001). Heb ik ook al een paar keer gehad.
Het houdt niet op, niet vanzelf …
Pelagos is idd een fraai ding alleen mij te groot of jammer genoeg van titanium!
Ik hou er wel van en kan 't ook goed hebben. Vind ik. Die Pelagos is vergelijkbaar met de Squale Matic, alleen - door het Titanium - wel een heel stuk lichter! De afwerking heeft trouwens ook wel wat weg van de Matic die ik nu heb, (satin) brushed.
De 37mm van de BB54 is mij te klein, maar het horloge zelf is héél veel waar voor 't geld. Ga je plezier aan beleven. Leuk man, een nieuw horlogeprojectje …
Ja toen tudor de bb54 bekend had gemaakt wist ik dat dit hem moest worden (met mijn kinderpolsen). Hopelijk niet al te moeilijk aan te komen, lekker dragen en dan weer een Squale naast. Misschien dat ik nog heel ff wacht, waarschijnlijk komt de bb54 ook nog wel in andere kleurtjes uit.
Misschien dat ik nog ergens een mid size Quartz duikertje van Squale op de kop probeer te tikken. Weet ff de ref niet meer.
@HarveySpecter welke is dit?
1515, bel even awco of ze nog hebben👋
Ja,
is heel goed gelukt! Snap wel dat je die wil.
Zou ook even kijken naar de nieuwe Super Squale. Met 38mm ook een mooi maatje voor
Buongiorno! En werk ze weer, deze maandag!
Lekker kort weekje, voor mij. Da’s wel een fijn vooruitzicht: op woensdag al de #VriMiBo!
Vandaag weer 'ns de Onda Azzurro.
Kan je 3x de 1515 van kopen😬
Ja. Da’s waar. Die 1515 was een heel goede deal! Maar, denk ik, wel een heel stuk lastiger te vinden en alleen nog gebruikt of ‘NOS’ en je moet natuurlijk wel een quartz willen. Wel een leuk ding op zich, hoor.
Is idd budgettechnisch minder aantrekkelijk, maar de ss is wel heel gaaf. Quartz ernaast is altijd wel lekker. Heb opzich genoeg tijd om er een te vinden
Moet nog steeds wennen aan een embossed bezel, maar afhankelijk van het horloge werkt het wel.
Bij Tag Heuer is het deels misluk met de Aquaracer (altijd zilveren deuken en krassen in het zwart), maar bij deze onda vind ik het steeds mooier worden. Ook Oris doet het goed. Zelf heb ik een oudere Formex DS 2000 waar het ook werkt.