Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

O.k., o.k, kon toch niet wachten.:sweat_smile:
True blue.

En deze komt hieraan.

6 likes

Zit lekker he?

4 likes

Ja man, geweldig! Hier kom ik de zomer wel mee door! :desert_island: :sunglasses: :tropical_drink:

3 likes

Daar issie weer :wave:t2: mét geldig entreebewijs

12 likes

Ziet er tof uit! :beers:

Nou weet ik het zeker, als ik eens op zoek ga naar een Squale quartz staat deze bovenaan in 't rijtje! Lekker. Veel draagplezier én welkom terug … :sunglasses:

1 like

Mooi horloge! Veel plezier met jouw Squale!

Je hebt in ieder geval wel je moment of fame gehad :wink:

3 likes

We hebben een vrij streng deurbeleid, bij de Squale kroeg. Maar met deze ben je welkom! Congratulazioni! :partying_face: :beers:

4 likes

Hahaha, mag ik dan ook weer terugkomen?
Is wel gezellig hier

13 likes

Nice! Nieuw?

Zeker! Het gezelligste topic op HF! :grin:
Cheers Toast GIF - Cheers Toast Celebrate - Discover & Share GIFs

3 likes

Dit vereist een toelichting hier zie ik al :sweat_smile:

Helaas is de 1553 niet helemaal naar mijn verwachting en @Liga heeft aangeboden hem terug te nemen. Wat natuurlijk keurig netjes van hem is :ok_hand:t2:

Dus ik ga nu mijn walk of shame weer uit de kroeg doen en mijn rentree laat iets langer op zich wachten :see_no_evil:

4 likes

giphy-downsized

Tja, dat kan gebeuren!

Inderdaad netjes van @Liga, ik zou overigens hetzelfde hebben gedaan denk ik. Wat heb je er aan om iets te verkopen aan iemand die er gelijk al niet blij mee is. Enne wie goed doet, goed ontmoet. Dat levert vast een positieve review op. :wink:

Bovendien denk ik dat hij ook gewoon ontzettend veel spijt had van de verkoop van dit Squale quartz pareltje … :sunglasses: :joy:

peter-hermann-charles-brooks

@TagEd, schenk jij even wat in? :beers:

4 likes

Irish whisky s’il vous plait :tumbler_glass: :wink:

3 likes

Maar mijn beste heer Liga, voor het geval u het niet wist, wat uiteraard kan en geen schande is. Mag ik u er op attenderen dat enkel Schotse whisky wordt zonder e wordt geschreven? Ierse whiskey daarentegen met. :sweat_smile:

Franse heb ik nog nooit geproefd. Schijnt echter ook best lekker te zijn. :yum:

3 likes

Minus de eerste wordt :sweat_smile:

1 like

A whiskey for you, sir!

5 likes

Excusez moi, je hebt helemaal gelijk, khad beter op moeten letten :facepunch: :+1:

1 like

Hahaha, excuses niet nodig hoor. Ik weet het ook alleen maar omdat ik een Schotse whisky liefhebber ben :joy:.

2 likes

Buongiorno, op deze nog wat frisse, maar zonnige dinsdag! :sunny: :sunglasses: :coffee:

11 likes

O.k., ik kwam nu iets tegen, in de krochten van het internet…
Misschien kennen jullie 'm allang, hoor. Maar ik in ieder geval niet. Een Squale 1521-hommage!

STEELDIVE 1979 Dive Watches Men 200m Mens Watches Automatic Mechanical  Waterproof 200m Japan NH35 Sapphire Watch Automatic Men - Price history &  Review | AliExpress Seller - Chemeri Watch Store | Alitools.io

Bizar, toch?!
Nou ja, ook wel weer een beetje een eer, als je geïmiteerd wordt. Dan heb je het toch gemaakt, als merk! :grin:
Fake Squales ben ik nog niet tegengekomen. Dat zou natuurlijk echt de kroon op het werk van Charles von Buren zijn. Dan doe je pas echt mee, in de horlogewereld! :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes