Ik zag 'm. Vind de grijze wel aardig. Maat en tropic zijn idd
Maar laat deze even aan me voorbij gaan.
Grappig trouwens dat bijvoorbeeld de zwarte uitvoering in de webshop van Long Island, al 5 reviews heeft waarvan de eerste in november vorig jaar oh enne meteen 130 dollar afgeprijsd. Zo ook al reviews en korting bij de andere kleurtjes.
Dit lijkt meer een mailing om een onverkoopbaar horloge nog even als iets nieuws en bijzonders onder de aandacht te brengen vanuit Squale. Ik was er bijna ingetrapt. Echt iets nieuws, kopûh …
Ja deze waren volgens mij vorig jaar gewoon al beschikbaar, heb er hier ook een langs zien komen.
Ja zie je: van @Mies1. De zwarte
… we worden gewoon gefopt!
Die Italiaanse boefjes, ook!
De Youtube video is van 6 maanden geleden en de ondertitel is:
The Squale Montauk is back! This exclusive Long Island Watch model came onto the scene at the end of 2020. This 38mm Swiss Made diver was an immediate hit! After selling out, we went back to the drawing board and refreshed the dial and hands to bring you rev 2, and still at the same price!
Dus al verkrijgbaar vanaf 2020.
Hoezo special 2023? Of zou dit “rev 3” zijn …
Tja …
Scherp!
Die staat overigens te koop zie ik net, dus mocht je interesse hebben: Klik.
Ik heb de mijne vrij snel na release gekocht. Er was al een eerste versie gelanceerd in 2020 met als grootste verschil de kleurtjes en datum
Merk dat ik hem toch steeds vaker weer pak, zo’n Squale blijft toch heerlijk!
Maar dit is inderdaad al in november 2022 gereleased, dus niet heel netjes van Squale
Van die eerste versie krijg ik de (verkeerde) kriebels!
Niet mijn kopje thee …
Buongiorno Skûwàlisti.
Voor diegenen die vandaag nog gewoon ‘iets moeten doen’ zoals ikzelf, werkse.
CU @ the #vrijmibo
Ben wel wat later trouwens. Druk druk.
Mogguh,
Ook ik moet helaas arbeiden vandaag
Atten die nou allemaal een beker koffie of …
Lauwe Engelse paardepiz. Gadver!
Ik weet het niet.
Zit hier in ieder geval nog lekker aan de koffie.
Maar vanmiddag wordt 't zoiets.
En nog even dit plaatje, omdat ie er zo goed uitziet in groen…
(niet van mij, helaas)
Buongiorno!
Net m’n koffie op en drukke dag voor de boeg. Shoppen, lunchen, wachten op m’n nieuwe paar AM1 , een oogmeting doen en na lang wachten, m’n nieuwe montuur passen.
Dus ik zie jullie waarschijnlijk ook later op de dag!
Overigens moeten we ook onze internationale bargasten tevreden houden, in de Squale kroeg, zoals @SirSqualeWhale. Dus we hebben een uitgebreide biercollectie, hier.
Succes, man! En geniet van deze schitterende dag!
Zie jullie wel verschijnen, straks!
@junior na het lezen van je review heb ik er ook maar een paar besteld, dragen inderdaad hartstikke lekker
Squale 1545
€ 299,00
https://link.marktplaats.nl/m1979758387?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Niet duur,
Niet heel mooi, maar ook niet duur