Mooi man, Congratulazioni!

Mooi man, Congratulazioni!
Grazie!
Zijn vreselijk onhandig en ook niet erg “mooi”. Vind ik.
Geef maar maar een doosje, stapelt beter…
@Gup, net in je NA al geschreven: Van harte met je Squale. Veel draagplezier.
Horloges worden willekeurig met pouches of blauwe boxen geleverd.
Een beetje afwachten hoe we ze binnenkrijgen. Zowel oudere als nieuwere modellen kwamen met box danwel pouches bij ons binnen vanuit Squale.
De bezel vd Mili heeft een update gehad idd. Of dat zo blijft durf ik niet te zeggen.
Thanks voor deze heldere uitleg!
De bezel vd Mili heeft een update gehad idd. Of dat zo blijft durf ik niet te zeggen.
Geen twijfel meer mogelijk, hij hoort zo .
Dank voor het scheppen van duidelijkheid! Fijn dat ik een upgraded versie heb
Dat snap ik wel
sfeerplaatjes
Lekker man, lekker bijpassend drankje ook
Hou niet van bier!
Buon pomeriggio Skûwàlisti!
Ik hoop van wel!
Ziet er met ‘de verlichting’ echt leuker uit dan de old skool versie. Vind ik. Ik hoop stiekem dat ze de inleg ook gaan upgraden bij de gewone 1521 Classic.
Dit dus …
Ik zal je zeggen, de lumen over de hele insert vind ik ook juist wel wat extra’s hebben!
Heb eigenlijk niets anders meer gedragen sinds ik deze heb
Kan ik me alles bij voorstellen. Jouw super Supersquale is een hele fraaie en draagbare uitvoering. Sowieso heeft Squale de “ik draag niks anders meer” uitwerking op mensen. Zo heeft @berg zijn Oris ook mee op vakantie en is die al gedragen? Welnee! Alleen de 1521. Ikzelf draag niks anders meer dan de Thalassa. Haha. Leuk toch. Soort van verslaving …
Ik heb overigens ook al een tijdje geen sfeerplaatjes gepost, dus bij deze!
Toepasselijk oranje blikkie erbij!
Is dit een Squale band? @junior
Yep, is een bandje van Squale zelf. Het is deze:
Maar dan in 22mm met een satin brushed sluiting, zodat 'ie perfect bij mijn Matic past.
Ik heb deze bij ‘Locatime’ gekocht: Klik.
Daar kun je namelijk zelf aangeven welke sluiting je wil. Standaard komt 'ie met een polished, pvd of blasted sluiting maar niet met satin brushed. Sowieso was mijn breedte nergens anders meer te krijgen en ik was al bekend met deze (web)winkel.
Top tip, dank je wel!
Heeft iemand hier een van deze oranje wijzerplaat HFNL 1521?
Heeft iemand hier een van deze oranje wijzerplaat HFNL 1521?
De afbeelding komt bij @EricPP vandaan.
Weet niet of de HFLE 2012 ook zijn eigen horloge is.