Fijne avond allemaal
Heb je toevallig een linkje?
Alweer?
Nou oké dan, de bovenste van de drie opties …
Oeps, tijdje weggeweest
Dan nogmaals dank
Leuke banden!
Dit dus
Maar gefeliciteerd en geniet van deze beauty!
Zeker!
Squale levert ze trouwens zelf ook bij sommige limited editions, zoals ook bij mijn Thalassa. Die heb ik even naast de Ali-versie gelegd in een soort van vergelijkend warenonderzoek.
Het zijn dezelfde banden …
Yup. Spijt is er. Het is een veel toffer vakantiehorloge dan ik nu heb
Congratulazioni en welkom in de Squale kroeg!
I hate to say I told ya so…, but I told you so!
Maar gelukkig is er wel een oplossing. Squales zijn goed verkrijgbaar, hier in het blauw en bij onze huisdealer Q-Watches. Misschien toch weer 'ns even serieus gaan kijken?
Mooie banden zijn dat. Waar komen die vandaan? Ik heb net een paar setjes banden voor de 1521 besteld bij CNS. Tropics, paratrooper, NATO’s etc.
Ali. Blader even zeven berichten terug (#1080) daar staat een quote met de linkjes. Drie posts erna staat een link naar ‘vergelijkend warenonderzoek’ met Squale zelf.
Das wel heel suf dat ik daaroverheen gelezen heb
Overigens zijn de Tropic (Rallye) banden op dit moment, in de sale, bij CNS nog interessanter geprijsd dan die bij ome Ali
Die sport tropic van Ali is volgens mij dezelfde als die van mij waarvoor ik 65 euro heb betaald bij ABP Paris…
En zelfs dan heb ik geen klachten zo goed is ie.
Wereld van verschil met de sport tropic van Cheapest Natostraps. Die is echt veel stugger.
De prijs van die tropic rally is echt belachelijk! In positieve zin, dan.
Ja, dat was het ooit wel, spijt dat ik hem verkocht heb. Volgens mij was het de enige Squale ooit zonder datum…….
Ja, ook nu denk ik: Geslaagde combi!
Hahaha zo zie je maar……weer wat geleerd op woensdagochtend