Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Even wat anders, missen jullie mij al … :sunglasses::beers:

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

FTFY … :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Taalnazi! :rofl::rofl: But thanks!

1 like

Buongiorno!:coffee:

Een goed ontbijt is de beste start van de dag!:yum:

Groeten vanuit de tropen, Squale famiglia!:palm_tree:

11 likes

Bonjour voyageur du monde … :coffee:

Ja, ûh … ik ben natuurlijk even in de Franse sferen. Maar ik heb voor de gelegenheid ook de Squale ook op de foto meegenomen. Dubbel plezier. :wink:

13 likes

Goede morgen allemaal.
Mooi ding hoor Junior, hoe bevalt hij dusver?

2 likes

Ik ben echt wildenthousiast over de looks, vind hem héél leuk. Deze heeft een lekkere eigenwijze uitstraling met een dikke knipoog naar de ouwetjes. Voor z’n geld is dan ook een gevalletje “veel beter ga je 't niet vinden”. Loopt prima, alles voelt degelijk aan en is mooi afgewerkt. Prima aanwinst naast de Thalassa. Maar … jaja, er is altijd een maar hè. :wink:

Het draagcomfort op staal is niet wat gewend ben. Ik vind hem niet heel erg lekker op de pols liggen. Gisterenavond heb ik hem ook even op een Erika’s MN gehad, dat voelde top! Ik ben dan ook erg benieuwd hoe 'ie draagt op rubber. Er zijn twee bandjes onderweg.

5 likes

De armband sluit heel mooi aan op de kast, daar kan Oris (Divers 65) wat van leren :+1:.

1 like

Gefeliciteerd, man! Leuk merk ook! :beers:

2 likes

Vandaag naar het centrum van Ubud (Bali) en Ubud Palace geweest.

Was best indrukwekkend.

Nu misschien nog maar even een frisse duik nemen en daarna maar weer eens een restaurantje opzoeken.

Fijne dag, Squale fratelli!

14 likes

#thuiswerken

10 likes

Buongiorno Squaléosi,

Even dit bericht aangepast! Hij verzond vanzelf, terwijl ik nog niet klaar was.

Bonjour, mon ami,

Comment se passé votre voyage dans les sphères Française?

De foto’s van jouw reis, minstens net zo!

2 likes

Geloof ik niks van.
Je hebt gewoon per ongeluk zelluf op een knoppie gedrukt … :joy:

Au Revoir! :sunglasses:

2 likes

Ongetwijfeld, wellicht omdat ik haast had met de deur openen. Mijn nieuwe bril werd bezorgd. :sweat_smile:

Je m’appelle friquandelle!

2 likes

Hahaha, toeval bestaat niet! :joy:

1 like

Heeft iemand van jullie ervaring met Etsy?

Ik zie dat op Etsy lume kits worden aangeboden en aangezien ik de oude bezel van m’n Squale wil re-lumen, ben ik daar uiteraard in geïnteresseerd.

Thanks voor het delen van ervaringen.

Ja ik heb weleens een horlogebandje en een armband besteld daar.
Is een soort van marktplaats/aliexpress met verschillende aanbieders/ondernemers onder 1 dak.
De paar keer dat ik er iets besteld heb ging prima. Snelle levering en origineel wat ik besteld heb.
Zit ook een hoop neppe troep tussen dus goed opletten!

1 like

Thanks, Joshido!

Hij is volgens mij heel plat/recht of niet? Want zelfs op die Erika zie je hem ‘uitsteken’. En dan heeft de stalen band nog male-endlinks zo te zien. Ik hoor het al, 2-0 voor de Thalassa :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ohoh!:open_mouth::grimacing:
Ik zie alweer een horloge richting het blauw bewegen… Tja, we zijn ook wel erg verwend, met die belachelijk comfortable Von Buren case. Dat ga je niet snel evenaren…:slight_smile:

3 likes

Dat ben ik 100% met je eens!

Richting blauw? Nee (nog niet), ik ga het echt even een serieuze kans geven want het is echt wel een heel erg leuk horloge. Vind ik. :wink:

Dat dus!

spit-take-laughing

7 likes