Serious, what are you thinking junior
Voor mij is deze het mooiste!
Recentelijk kwam Lorier trouwens met een mooi horloge uit.
De Hydra sIII
Met het miyota 9075 true gmt uurwerk.
Eigenlijk de perfecte combi van gmt en duikhorloge.
Ik word op dit nogal getriggerd door deze!
Ah, handig!
Ik heb vanmorgen een hele verhandeling zitten lezen over de diverse varianten in een oud topic van @Dao. Interessant leesvoer en de ‘worldtimer’ komt er ook in voor. En als je dan toch aan het lezen bent, dit topic (van @ivar1) vond ik ook de moeite waard. Erg leerzaam!
Ik schreef eerder vandaag, in de Squale kroeg, dit:
Dat dus!
Ben er blij mee en 't is voor mij (nu) de mooiste. Kan morgen weer anders zijn …
Subjectiviteit ten top natuurlijk als het gaat om het “mooiste” GMT horloge. Ik heb er een paar in mijn collectie zitten die ik (in ieder geval ) mooi vind.
Tudor Aeronaut GMT
Bijzonder fijn dragend horloge door zijn beperkte dikte van 10 komma nog wat millimeter. Het blauw van de dial is echt betoverend en contrasteert mooi met de rode accenten. D.m.v. de pushers is de Gmt-hand voor-of achteruit te zetten. Ideaal tijdens reizen.
Tudor Iconaut
Uitgesproken horloge met een trouwe schare fans (maar ook haters) vanwege de prominent aanwezige getallen op de bezel. Met zijn chunky (big block) kastafmeting en dikte van 15mm een ongelooflijke wristpresence. Ik ben er weg van.
Breitling Avenger GMT
Het diepe zwart van de dial is echt schitterend en de AR is zo goed dat het lijkt of er geen glas inzit.
Steinhart GMT Olko edition
Gewoon voor erbij, leuk voor de heb.
Seiko GMT, perpetual date
Ooit gekocht vanwege het interessante en redelijk nauwkeurige 8f56 uurwerk (poor man’s GS) met een nauwkeurigheid van -/+ 20s per jaar.
Da’s een mooie! Heb je daar misschien een typenr. van en zou die nog te koop zijn?
Mijn beste,
De Breitling Colt GMT!!
Een magnifiek horloge.
Welke helaas te weinig draagtijd krijgt.
Orologio Signaturis Temporis