Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Haha. Dank u…

2 likes

No worries, zo’n 1545 op een oyster style bracelet klopt gewoon voor mij hoor. :smirk:

Hoewel zo’n squale-tropic ook niet verkeerd staat denk ik.

3 likes

8 likes

Doe je die zwarte ook weg en zo ja, is dat 20mm?

2 likes

Zijn allebei 20mm. Die zwarte komt ook bij Ali vandaan: Klik.

Ze mogen allebei weg. Twee in één is voor mij natuurlijk wat minder verliesgevend ivm. de verzendkosten … :wink: stuur anders even een PB als je interesse hebt. We komen er wel uit.

2 likes

Leuk voorstel voor de HFLE2024!

13 likes

Ik vind hem prachtig! :wink:

9 likes

:joy:

Zou wat zijn als jij hem niet prachtig zou vinden … :sunglasses:
Goeie inzending, dit gaat 'm worden. Kan niet anders.

8 likes

O jee! :crazy_face:

Zal hem ff hier houden ipv in het voorstel met foto van mijn 1545 posten :joy:

3 likes

Wij van WC Eend… :wink:

3 likes

Deze zit verankerd met 123 lijm hè :laughing:

1 like

Woow heb het aandachtig zitten lezen.
Erg mooi.

Een reactie achter gelaten met antwoord dat ik graag mee wilt doen!
Is dit dan direct een reservering?
Of wanneer ik even 2 dagen niet hier kom ik de boot ga missen!? Daar ben ik dan serieus bang voor haha

3 likes

Nee. Een HFLE is aan regels gebonden (Klik), het topic wat @MotoSkooly gemaakt heeft is een definitief voorstel. Tot 1 sept. aanstaande kunnen anderen zich ook nog melden. Daarna gaan we uiterlijk 15 oktober stemmen, met een soort van aanbetaling als ik het wel heb. Dat is dan ook je inschrijving.

Dus nog even geduld … :wink:

Als ik tegen die tijd (nog) horlogecentjes heb ga ik zeker meedoen! Heel gaaf voorstel. Mijn eerste 1545, spannend. :sunglasses:

7 likes

Zijn er al andere voorstellen??

2 likes

Correct!

Niet dat we hebben gezien. Wel een hoop ideeën , volgens mij.

2 likes

Nee.
Maar daarvoor zit je hier ook in het verkeerde topic denk ik … :wink:

3 likes

Duidelijk. Even geduld hebben dus. Zou toch erg zijn wanneer je je continu in deze Squale kroeg begeef en dan de boot mist door teveel nieuwe kroegklanten :face_with_hand_over_mouth:

Even plaatje voor de sfeer erbij:

6 likes

Dat zal wel meevallen met een maximum oplage van 150 :wink: ik weet niet wat het meest verkochte aantal HFLE’s is maar denk minder (laatste jaren iig)

2 likes

Ik doe met je mee!
Alleen hier schijnt de zon niet meer … :wink:

De laatste jaren is er telkens gezeur geweest en veel “wie heeft de langste?” discussies.

Wat dat aangaat is het héél verstandig om meteen met een definitief voorstel te komen en niets meer ter discussie te stellen. Gewoon doen. Je zag nu alweer een opmerking over het logo op de dial. Dat soort discussies hebben in het verleden altijd gedoe opgeleverd. Smaak is erg persoonlijk en je doet het nooit voor iedereen goed.

Overigens deze 1545 is wel een schot nabij de roos hoor, als ik de reacties zo lees. Echt heel goed gedaan mannen (@Archer, @TagEd, @Kleine_gup_in_grote_oceaan en @MotoSkooly) … top! En erg Leuk.

:beers:

12 likes

Dank u! Maar natuurlijk ook @royke74!