Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Offcourse, no problem at all.

Thanks for explaining! We thought there may be was a new secret one. :crazy_face:

3 likes

Hij werkt inderdaad echt goed met die oranje minutenwijzers

@Gup ik raak steeds meer gefascineerd door die lichte bezel op deze 1521 van jou. Denk er over om een stalen insert in die van mij te zetten en om de datumschijf te vervangen naar zwart om hem wat unieker te maken :roll_eyes:

4 likes

Dat zou ‘m echt tof staan :ok_hand:

1 like

Heb daar eens een matige fotobewerking op losgelaten

Heb de zwarte disk trouwens al wel in huis, twijfel er alleen nog over het zelf te doen of hem weg te brengen.

Heb deze bezelinsert er een keer opgelegd toen ik met een build bezig was. Vind dat ook wel echt een heel ander gezicht.

9 likes

Thank you so much :slight_smile:

You’re very welcome! Hehe, no, this is the secret Squale you maybe all already know. But let’s see what the next months will bring :wink:

3 likes

Je bent geslaagd! :sunglasses:

Die bewust ‘versleten’ inleg van @Gup is nog wel leuk. Vind ik. Maar de stalen duikring? Nah, niet mijn kopje thee bij de 1521. Ik zou trouwens ook de datumschijf laten zoals 'ie is. Dan ziet het kadertje er niet zo raar uit. Smaak.

En smaak is persoonlijk. Ik ben trouwens ook niet zo van het geklus (‘modden’) aan bestaande ontwerpen. Daar is meestal al een keer goed over nagedacht. Wie ben ik om daar wat aan te veranderen. Ik beperk me tot photoshopgedoe. :wink:

Als ik al iets aan de duikring zou willen veranderen is 't het verwijderen van ‘de oude’ en het plaatsen van de nieuwe full lumed versie (die ook in de COSC zit).

Next months? This!

:arrow_down:

out

Sorry jongens, maar dit was een inkoppertje … :sunglasses:

6 likes

Beetje zoals deze, ik kon er niet aan wennen…

7 likes

Heel tof :ok_hand:
(Foto geparkeerd genomen)

12 likes

Oh, super nice!! Well done by the guys of Q-Watches! I hope they’ll make that one!

5 likes

Oke oke. Nou ben benieuwd! Nog even afwachten

3 likes

Snap ook zeker dat het niet in ieders straatje past maar ik zie het wel zitten. Helemaal omdat het allemaal omkeerbaar is ook. Mits ik de insert er netjes uit weet te krijgen kan hij vervolgens gewoon weer terug als ik erop uitgekeken ben :grin:

3 likes

Ja ik vind het super tof. Die blueray is misschien wel m’n favoriete 1521

2 likes

Gaaf, toch? Maakt 'm lekker uniek. Zou het wel laten doen, door een horlogemaker. Kun je 'm ook weer goed WR laten maken.

En ja, zo’n blue ray vind ik ook heel mooi!

3 likes

Goedemorgen heren! :coffee:

Met de verwachting dat het een zonnig weekend zou worden heb ik gister de oranje summit eraan geknoopt. Lekker fris en fruitig! Het helpt niet echt, 't is weer een soort van (te) warme herfst.

Fijn weekend … blub blub. :cloud_with_rain:

11 likes

Ik heb me laten vertellen dat 't vanmiddag beter wordt. Hoop 't van harte. Wil straks even lekker weg met de hond.:dog2::sun_with_face:

3 likes

Vanmorgen al een beetje geknutseld met hulp van de kleine meid :grin:

10 likes

Goedemorgen vanuit MAAStricht.

Haal je van een 1521 of 1545 de bezel eraf op en ‘conventionele’ manier?

9 likes

Las net dat het te doen is voor het losdraaien van de 4 schroefjes die op de bezel van de 1521 zitten. Volgens mij zitten die niet op de 1545 dus daarbij zal het met een watchknive moeten denk ik

3 likes

Natuurlijk… Was ik even vergeten, dat de 1521, 4 schroefjes heeft.

2 likes

Het is bij de 1521 redelijk simpel, als je een beetje handig bent. :sunglasses:
Ik heb er al eens aandacht aan besteed, met filmpje en alles: Klik hier …

3 likes