Deze maat staat je
Dûh.
Alles staat me …
Ja, op zich een goede actie! Maar ik ben geen complotdenker. Dus ik verwacht niet dat er een link is met de Maggi-familie.
We gaan maar even hier verder @Gup.
Ze raken in het SPB14x topic anders helemaal in de war …
Bij de term ‘Militaire’ past blasted (of brushed) inderdaad beter. Aan de andere kant, hij mag toch wel glimmen of was je van plan om ermee de loopgraven in te gaan? Nee toch!
Ik heb mijn eerste 1521 Classic (polished) ook op de gok gekocht. Had ze nog nooit in handen gehad maar wel al gelezen “you can’t go wrong with a Squale 1521!” en dat klopt helemaal.
De polished Militaire van @Enpassant zou voor mij wel een gokje waard zijn! Blasted is sowieso niet mijn eerste keus. Dan zou ik eerder voor satin brushed gaan, zoals ik nu heb bij mijn Matic. Maar ja, die hebben ze niet als 1521 Militaire (dus zonder datum). De nieuwe COSC-versie is wel brushed.
Keuzestress!
Lekker man. De zoektocht is ook altijd feest. Vind ik …
Buongiorno league of watchmen!
Lumendot 3 is er inmiddels ook uit . Daarnaast nog geen enkele reactie van Gnomon op mijn mailtje.
Eerst maar klaarmaken voor vertrek en dan morgen maar even een nieuwe mail sturen.
@pasd veel plezier als je vanavond aankomt!
Ik kan je aanraden om ook een keertje naar Agios te gaan en dan specifiek naar KimZu Sea lounge! Top tent aan het strand. De locals komen hier en de prijzen zijn hier dan ook op aangepast. De Sin City Burger is TOP en zo groot dat met je handen eten onmogelijk is .
Let op: mocht je de Oreo Pannenkoek nemen, zorg dat je er dan maar 1 bestelt. 1 is groot genoeg voor minstens 2 personen en de prijs slechts 5,80. In Nederland betaal je lachend 15 tot 20.
Jemig, balen man Hopelijk wordt het opgelost.
En bedankt voor de tip , als ik ergens gek op ben zijn het grote burgers
Das wel kl@te
Hey, da’s irritant, man!
Maar hopelijk toch een mooie tijd (gehad?), daar? Aan lekker eten geen gebrek, zo te lezen!
Ja. Het heeft mijn vakantie niet vernaggeld. Het blijft tenslotte maar een gebruiksvoorwerp.
Ach joh, een mooie omgeving, goed weer, lekker eten… Who cares about watches!
Exact!
Lekker hoor!
Wat voor een band heb je eraan?
Lederen band zie ik even niet. Maar canvas vind ik wel tof!
Ondertussen in de keuken, hier een heerlijke pasta aan 't maken!