De link die @Kleine_gup_in_grote_oceaan hierboven voor @GuusD heeft geplaatst is van een winkeltje waar een liefhebber de sjef van is, genaamd Andreas. Hij is ook Squale AD. Gewoon hem even een mailtje sturen en je krijgt snel antwoord. Althans dat is mijn ervaring. Ik heb er al eens bandjes besteld en ook navraag gedaan over mijn Thalassa. Het mailadres van Andreas staat op de website, links onderaan.
In je mail even aangeven om welke band het gaat - de Squale Tropic rally zwart 20mm - en vragen of hij je kan helpen met een originele (of gelijkende) keeper. Dan komt het helemaal goed is mijn verwachting! Overigens zou ik zelf geen moeite hebben met een merkloze, als het maar past en de kleur juist is.
Die gaan niet lekker passen. Kijk maar even goed naar de fotoās. Er zit een uitsteekselje aan de binnenkant om in een gaatje te proppen, een soort van fliepeltje ā¦
Dat klopt, maar natuurlijk zijn ze er ook zonder. Zoals ik er nu op heb zitten. Mijn vervangers van een merkloze rubber band zijn van dikkere kwaliteit dan die van squale. Die met het āfliepeltjeā leken me juist wel handig Dan blijven ze beter op kun plek zitten.
Als iemand de āechteā concreet op de kop heeft weten te tikken houd ik mij aanbevolen voor waar die is geslaagd.
Ik heb drie berichten hiervoor de tip van het kleine Guppie herhaald. Stuur anders even een mail naar Localtime. Of ga je nu fijn zitten wachten totdat iemand anders het voor je uit gaat zoeken? ⦠ik herken het wel hoor, ben zelf ook lui.
Thx, mannen! Komt helemaal goed!
Maar, ik zit wel met een probleempjeā¦
Nu al, sinds ik hier ben, dagelijks de heerlijkste Indonesische gerechten gegeten. Maar de kinderen willen vanavond pizza. En dat vind ik, met mān Italiaanse roots, toch ook wel een keer lekker weer. Zullen we dan toch een keertjeā¦?
Ik moet deze niet meer te vaak voorbij zien komen. Heerlijk. Deze staat (met de blauwe arabische wijzerplaat) momenteel boven aan het verlanglijstje⦠hoe draagt de stalen band? En is de opgegeven 12mm dikte inclusief het glaasje? Echt een toffe Super Squale
Wie niet.
Ik hoop alleen dat Jur dit soort hintjes niet begrijpt, want Ć»h in het groene deel leidt zoān doorzichtig berichtje gelijk tot een schorsing ā¦
Even wat anders, jij zou toch de bruine Matic van @VriesKou kopen? Die ligt toch maar te liggen. Koop dan!