Leuk, bedankt, nu kijk ik ook naar Cartier
Ja, die GS is heel mooi. Ben ook erg gecharmeerd van die kastvorm. De Cartier is een klassieker en een vintage Rolex is natuurlijk ook leuk. Maar wel belangrijk dat je weet wat je koopt of (dus) van wie je koopt.
Mooie ambities!
Ik zichtbaar aan de buitenkant:
Ik van binnen:
Super tof, en ik snap het dilemma.
“Iets met een gegeven paard” —> Mag je geen watch roll
.
Of eentje voor in het “spaarvarken” via het blauw.
@Grollebol geen dank hoor, succes met het maken van de keuze
@junior , natuurlijk bedoelde ik gewoon dat die te koop is bij chronofactum 🫣😁 ik snap wat je bedoelt en je hebt volkomen gelijk.
Thanks! De band vind ik echt heerlijk, heeft weinig speling maar is door de BoR links heel flexibel. De hoogte vind ik ook super fijn, hij ligt bij mij sowieso heerlijk op de pols. De blauwe vind ik ook erg mooi trouwens!
Ook een heerlijk horloge hoor
Oeps
Ja vintage Rolex vind ik vet, met nieuw heb ik wat minder (op de explorer 1 en 2 na). De tank lijkt me echt een horloge dat een hele outfit kan verheffen als hij er bij past en de GS zou ik gewoon willen om het feit dat die dial zo bizar mooi is en omdat ik denk dat ik heel blij zou worden van de bouwkwaliteit. Ambities kan ik het niet echt noemen maar zou vooral willen bouwen aan een collectie die in balans is en waar een gedachte achter zit
Ja dat bedoel ik, dat staat toch top! Heb daarnaast ook echt een zwak voor witte wijzerplaten met blauwe wijzers dus die cartier doet het hem wel voor me
Andersom niet? Een blauwe wijzerplaat met ‘witte’ wijzers. In dat geval heeft @Joshido nog wel wat voor je liggen: Zoiets …
Voor mij zou het uit jouw rijtje de GS het worden, maar dan wel graag de Spring Drive ‘snowflake’ lichtblauw (SBGA407). Pfff, echt lekker! Vind ik. De Cartier is me te sjiek, maar voor erbij prima. Een kleine oude DJ doet mij niks eerslijk gezegd, die valt voor mij af. Maar goed we zitten in Squale only, dus er is er maar één die je echt wil hebben en dat is die van @Joshido. Toch?
Als er nog een 1521 komt wordt het een blasted of een COSC Voor nu ben ik blij met deze:
Prachtig, dat plaatje van mij is de SLGH013 “Melting Ice”. Die is maar 11,7mm dik
O o Moriarty verstop je horloges
Blijft een hele lekkere uitvoering dit!
Dat rubbertje staat hem ook goed!
Wat is dat voor band als ik vragen mag?
Dankje!
Hallo, twijfelde tussen dezelfde horloges(alleen CSOC in ocean) maar andaag knoop doorgehakt en de Comsubin besteld.
Bedankt forumleden voor de support bij de keuze en nu wachten…
VG,
Berry
Mooi Berry, hoop dat je hier wat foto’s met ons deelt wanneer hij er is! Gefeliciteerd met je aankoop alvast