Weer geen Matic foto😒
Na de bestelling nog een advies van Andreas gekregen om 18 mm te bestellen iov 20 mm. Zijn er 3 voor 10 euro. Een koopje dus.
Worden vandaag verstuurd maar komen uit Cyprus dus wel ff onderweg. Nogmaals dank voor het meedenken.
Drie voor 10 lijkt me een prima deal, heb je er gelijk weer eentje in reserve. Top! Ik snap trouwens nog niet helemaal hoe je 'm stuk hebt gemaakt. Is de keeper op de ‘lasnaad’ gescheurd ofzo? Bij mij ziet het er allemaal wel redelijk stevig uit …
Mijn ervaring is een weekje of twee.
Mede namens @Kleine_gup_in_grote_oceaan, graag gedaan!
My lips are sealed and my hands are tied!
Besteld in Duitsland. Vrijdag verzending zodat hij lekker na vakantie zelf in otvangst genomen kan worden. Benieuwd want eerste horloge vanaf plaatje gekocht en nooit een Squale in real life gezien.
Als het maar niet besmettelijk wordt…
Zo heb ik ook mijn eerste 1521 gekocht, kende het merk nog niet goed. Helemaal ‘blind’ gekocht, ik vond hem gewoon mooi op de foto’s. Oh enne, ook mijn huidige Matic (Thalassa) heb ik ook ‘op de gok’ gekocht. Grote blij!
Dat wordt het wél.
Ik ben zelf inmiddels al een paar Squales verder, heb me verdiept in het merk en ben daarin niet de enige. Heel veel liefhebbers komen ook vrolijk weer terug nadat ze in een vlaag van verstandsverbijstering hun eerste, tweede of zoveelste Squale hebben verkocht.
Ik heb met mijn Thalassa trouwens de ultieme Squale al wel gevonden hoor! Hoewel ik de Master Marina Militare ook nog wel een goede kans geef. Dus ik heb nog wel wat te wensen.
Kijk dan, mooi toch …
Ik kan niet over de smaak van een ander oordelen, maar als je de ‘Comsubin Palombari’ op de foto al liked gaat het in 't echte leven alleen nog maar mooier worden! Denk ik, hoop ik. Wens je alvast veel voorpret @BMB.
Oefffff. Nou kom maar door met de foto’s wanneer je deze om de pols heb!!!
Zo, vanmorgen even door het centrumpje hier gelopen, met de vintage TAG Heuer om. Maar het werd op een gegeven moment gewoon te warm. Net even geluncht en nu is het weer tijd voor een lekkere ijskoude Bintang!
Vanmiddag nog even snorkelen, uiteraard met de 1521 weer.
Cheers, Squale amici!
Goedemorgen, het zou zomaar kunnen dat vandaag mijn blauwe super squale arriveert. Uiteraard zal ik hem dan showen…
Pas je wel op? Te goede foto’s kunnen erg gevaarlijk zijn voor sommige mede forumleden…
Oh, daar ben ik wel benieuwd naar! Die hebben we hier in de Squale kroeg of überhaupt op HF nog niet gezien.
Haha, so true!
Zo, hier na een frisse duik in een helder blauwe zee, weer even een beetje bijtanken.
Wel heel gaaf om, met je duikmasker op, die mooie azuurblauwe Squale te zien, onder water, waar ie zich helemaal thuisvoelt!
Buongiorno Squaléosi!
Ha, dat heb ik vorig jaar ook gedaan! Ik was totally in love met een plaatje and guess what? Nog steeds verliefd op the real deal om mijn pols.
Ondertussen kun je wel zien waar ik het meest actief ben, op dit forum.
Alles is gezegd, lijkt me

Vanmiddag nog even snorkelen, uiteraard met de 1521 weer
Een levensgenieter ben je, maatje! Heerlijk!

et zou zomaar kunnen dat vandaag mijn blauwe super squale arriveert

Uiteraard zal ik hem dan showen…
That is what we want!

Een levensgenieter ben je, maatje! Heerlijk!
Probeer ik wel. Je weet nooit wanneer het een keer ophoudt. Dus, better make the best of it.
Cheers, mate!
Cheers, Mate!
Ik hoop in de toekomst ook met enige regelmaat daarheen te kunnen. Mits de planning en geregel goed gaat.
Mijn moeder en haar man gaan over niet al te lange tijd met pensioen. Samen gaan we in de komende tijd kijken om een stuk land te pachten en daar een huis te laten bouwen, zodat zij en wij (mijn gezin) daar lekker heen kunnen wanneer zij/wij willen.
Grond kopen of een bodemvast huis kopen mag helaas nog steeds niet. Dan moet je je Nederlands Burgerschap en alle Nederlandse rechten opgeven en staatsburger van Indonesië worden. Zien we niet zitten . Een appartement kopen, mag echter weer wel, maar ook dat zien we niet zitten.
Pachten van grond en een huis laten bouwen, mag dus wel. Mits je tegen verloning een Indonesisch ingezetene in huis neemt, die alles voor je regelt en het huis en alles eromheen verzorgt. Dat zien we dan weer wel zitten.
Hey, dat klinkt heel goed, man! In welke regio zouden jullie dat willen doen?

Zien we niet zitten
. Een appartement kopen, mag echter weer wel, maar ook dat zien we niet zitten.
“Bezint eer ge begint” Huren is de betere optie en ook erg betaalbaar.

welke regio
Het wordt in ieder geval Bali!

Huren is de betere optie en ook erg betaalbaar
Dan zitten we goed!
Appartement kopen, gaan we niet doen. Grond en huis kopen, betekent opgeven van Nederlands Burgerschap. Gaan we dus ook niet doen.