Dit vind ik een lastige, met alleen maar leather straps. Ik zou zelf niet direct voor leer kiezen, alhoewel ik zelf wel eens een taupe kleurige leather strap op die van mij slinger.
Dank je, ben weer lekker thuis. Nu ff de gp van Hongarije ff terug kijken
En eindelijk na 2 weken hetzelfde horloge om gehad te hebben even de horloge rol opengeklapt
En de 1553 erom geslingerd
Nice man, mooi horloge en top gecombineerd op die strap
Staat best tof eigenlijk
Toch een iets meer dress horloge erbij kopen ben ik bang
Tsja dat verdient ie ook maar hier ligt ie alleen maar in de horlogedoos
Wie weet waar je een losse originele Squale lus kan kopen voor een origineel rubber tropic band? Een complete band kan je wel bestellen maar kost € 109. Alle tips zijn welkom
Thx!!
Welkom thuis en fijne wedstrijd!
Zenk you, maat!
Ik ook wel, eigenlijk…
Localtime heeft ze, al weet ik eerlijkheidshalve niet of ze origineel squale zijn:
Thanks
Thanks, buddy!
Nou gisteren de hele dag gereisd en vlak voor het avondeten op de bestemming op Lombok aangekomen.
Wat een paradijsje, direct aan de zee.
Hier blijven we de komende dagen even.
Gisteravond waren we heel moe. Dus we gingen op tijd naar bed en hebben vanmorgen lekker een beetje uitgeslapen.
Net even rustig zitten genieten van een (helemaal niet slecht) espressootje en een lekker ontbijt.
Vandaag gaan we even nergens naartoe en lekker genieten van deze schitterende plek.
Fijne dag, Squale fratelli!
Absoluut geen straf, wat een mooie plaatjes. Geniet ervan!
Buongiorno Squaléosi!
Selamat pagi (NL)/siang(ID) @TagEd!
Jullie hebben helemaal gelijk. Soms even stilstaan en genieten van het moment kan je een meer voldaan gevoel geven dan altijd maar rennen en vliegen, want je wil nog zoveel zien en doen…
Speciaal voor @Grollebol, vandaag even mijn leather strap erop geslingerd.
Misschien dat deze staat in combinatie met de rode wijzer?
We zien dat een rode strap bij die van vrieskou het super goed doet.
En anders misschien de:
Toch iets met zwart in combinatie met de wijzerplaat en met de camo ook weer heel iets anders?
Deze vind ik persoonlijk ook wel mooi, probleem is altijd dat je het echt ff moet zien op het daadwerkelijke horloge.
Succes met kiezen in ieder geval!! Ik vind het een leuke prijs:crazy_face:
@TagEd jeetje Ed, wat een prachtig plaatje zeg. Lijkt wel regelrecht uit een brochure te komen. Ziet er inderdaad uit alsof je in het paradijs bent.
Genieten volop met je gezin en herinneringen maken is wat zo belangrijk is.
Hele fijne vakantie nog en blijf alsjeblieft doorgaan met het reisverslag. Puur genieten om te lezen en vooral de plaatjes te zien
Ik heb helaas hetzelfde probleem gehad. Contact gehad met een ‘dealer’ (via google). Kreeg netjes reactie in het Nederlands terug maar hierna bleef het stil. Misschien toch een lastig ding om deze keepers los te kopen? Ik heb nu keepers erop van een rubber merkloos bandje en ze passen goed (zijn wat stugger). Maar als iemand toch de originele weet te traceren… ik zou er ook graag enkele kopen.