Goedemorgen Skûwàlisti …
Fijne zondag!
Strapmonster hoor. Zit ook te twijfelen om de stalen band er even af te halen!
Hi Berry, kijk hier eens. Alle kosten zitten in de prijs, snelle verzending en levering en ze hebben voorraad
Ah, gaat het @BMB om de Palombari? Fraai!
Kan Q die niet gewoon leveren, @royke74 en/of @MotoSkooly … dat scheelt een hoop gezeur, ook als er after sales nodig is en bovendien; dit zijn gewoon hele aardige gasten die je de handel ook een beetje moet gunnen! Klein beetje korting of een stroopwafel nodig? Gewoon vragen, ‘nee’ heb je.
Tnx voor het compliment Junior Helaas is hij bij ons uitverkocht. De distributeur heeft ook geen voorraad meer… De aanbieder uit UK hierboven heeft er nog 1 dus die zal ook snel uitverkocht zijn. Limiteds gaan nou eenmaal hard bij Squale
Ok nu ben ik om
Ik ben altijd wel te porren met een stroopwafeltje hoor!
Ja mijne kwam op jubilee, twijfel om er nog een keer een oyster bij te zoeken om de set helemaal compleet te maken. En ik ben eigenlijk nog op zoek naar een Erika’s MN of The watch steward in het zwart met een rood lijntje
Goedemiddag allen!!
Goede vlucht, maatje!
80ct invoer + inklaringskosten + evt verzendkosten en daar overheen 21% btw.
Tenzij het bij first class watches is. Dan is het ddp delivery duty paid.
Edit:
De gedetailleerde versie van mijn uitleg .
Ai ai ai, beetje last van de keel door de airco?
Ja dit is prachtig!
Zijn ook vaak erg mooi natuurlijk
Ja keelpijn en droge hoest bij mij en de kleine.
Hele dag die airco in de bakkes, was te verwachten
Goede vlucht, maat!
Op staal ook tof hoor
Hallo Squale vrienden,
Enige tijd geleden heb ik via mijn Instagram account genaamd Thepoorwatchman een giveaway gewonnen.
Ik mag op deze site https://hasnobounds.com/ een horloge-strap uitzoeken tot 100$.
Heeeeyyyy leuk zou je denken.
Nu heb ik een aantal keer de site uit zitten pluizen maar ik ben niet direct ergens weg van.
Nu dacht ik als bezigheidstherapie voor sommige (en mij zelf) zouden jullie is mee willen kijken en willen roepen welke jullie zouden kiezen.
Ik gooi er nog wat foto’s bij voor het idee en de sfeer: