Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Nog een screenshot uit hun Insta Story

5 likes

Tom Petty op de platenspeler, 1521 FL om de pols. I’m a happy man!:sunglasses::guitar::tophat:

Fijne dag, iedereen!

11 likes

Mocht iemand nog vlug een Squale van plan zijn te kopen bij Gnomon.

10% Korting tot. Of tot en met 10 dec.

Code/voucher: SQVIP10

Eigenlijk voor Private Lounge members van Gnomon. Maar wie weet lukt het en maak ik er iemand blij mee.

De 6% korting die nu geldt gaan er automatisch vanaf bij het afrekenen. Dus wel bovenstaande voucher intypen. :+1:

2 likes

Dat is meer dan met mijn Loyalty points, a 5% discount :sweat_smile: Heb de mail overigens ook gehad. :stuck_out_tongue:

1 like

Oh ja, goedemorguuuuhhh!

8 likes

:wink:

1 like

Ik heb deze incoming. Vind m al twee jaar mooi maar nooit gekocht. Destijds omdat ik hem te duur vond (begon toen net met de hobby en had alleen maar goedkopere horloges) en nu omdat ik bang ben dat hij niet gedragen wordt naast mn wat duurdere horloges.

Het kan verkeren.

Maar hij blijft me trekken dus toch besteld.
Kan ik eindelijk ook meedoen in een kroeg. Win win :grin::beers:

17 likes

Wat een prachtig model, Rutg3r! Ik kan er niks anders van zeggen :grimacing::joy:.

Als het goed is, is ie met een paar dagen binnen! Nee, ik heb mijn GMT niet verkocht, heren! :sweat_smile:

Voorpret is het leukste van alles!

4 likes

X-post.:wink:
Op de draaitafel: Bruce Springsteen Live MTV Plugged 1993. Om de pols: Squale 1521 FL. Is het al beer o’clock? Nou, ik ga er zo eentje opentrekken, in ieder geval. Fijn weekend alvast, Squale famiglia!:beers:

4 likes

Mooie aanwinst! Van harte alvast. :ok_hand:

Mocht je nog een nagelnieuwe rooie Summit erbij willen, die heb ik nog liggen en mag tegen kostprijs de deur uit. Staat erg cool op de GMT. Hier even twee plaatjes van @Vrieskou: Klik.

Bij interesse, stuur maar een PB … :sunglasses:

2 likes

Super :ok_hand:

1 like

Dank je wel. Ik moet het horloge eerst even in het echt zien. Weet niet of t zo mooi staat met een blauwe bezel.

Ben sowieso niet zo van rood dus denk niet dat t iets voor mij is

2 likes

12 likes

Wel op die van mij maar lijkt me niet op die kleur :sweat_smile:

2 likes

En … SOLD OUT. :partying_face:

Gelukkig! Hoef ik me er niet meer druk over te maken. Deze uitvoering deed me bijna besluiten om mijn Thalassa aan de wilgen te hangen. Dat zou natuurlijk héél erg dom zijn, maar ja dat zou ook niet de eerste keer zijn. Soms ben ik een beetje dom.

Mooi hè!

:star_struck:

AccurateImpeccableBighornsheep-size_restricted

Zeg ûh, hallo!
Ik probeer van mijn bandje af te komen dus ik heb liever dat je schrijft “Toppertje, deze staat prachtig. Ook op jouw GMT! Ik zou 'm doen. Koop dat ding.” :sunglasses:

4 likes

Verkocht

2 likes

spit-take-laughing

3 likes

:scream::scream::scream:

Nee man, Thalassa is toffer.

2 likes

… true, en alweer 9 maanden om de pols! Met veel plezier. :beers:

3 likes

Eerlijk is eerlijk, dat vind ik ook :grimacing:!

2 likes