Hoe is de watertemperatuur? Laatste keer dat ik er was, 1984, vond ik het wat koud. Maar dat was als jochie
Fijne vakantie!
Oei, die gaat zo te zien verdacht veel op de Master Marina Militare lijken.
Gokje: Dit gaat een Master worden in een satin brushed uitvoering met het ‘Palombari’ logo (onder)op een blauwe wijzerplaat en een (extra) blauwe summit band erbij. Meer van hetzelfde, maar toch weer erg leuk.
De Master Marina Militare staat al met stip bovenaan op mijn Squale wensenlijstje staat. Als ik die nou eens naast mijn Thalassa koop, dan ben ik klaar toch?
Dat betwijfel ik.
Ik dacht trouwens dat de link naar dat filmpje van Squale was, maar het is weer van een of andere #influencer. Dan gaat mijn gokje mogelijk ook een andere uitkomst krijgen want het schermprintje van de Master Marina Militare op Youtube heeft vermoedelijk helemaal niks te maken met de Palombari uitvoering die vanavond op de catwalk verschijnt. Teasert …
We gaan het zien!
@junior prima bandje draagt comfortabel en kleurt (in werkelijkheid) goed bij de GMT hand
enige ‘nadeel’ vind ik is dat de pushpins vrij dun zijn waardoor ze wat wiebelig in de lugholes zitten, daar ben ik redelijk allergisch voor
@Junior had hier eerder zelf ook een linkje gedeeld met dikkere quickrelease pins. Ik zoek hem zo even terug.
Dat zou hem wel af maken!
Prachtige combinatie zo
WOW, dat ziet er goed uit zeg!
Mooie kleur rood ook. Schot in de roos wat mij betreft.
Deze dus. Berichtje nog maar even aangehaald voor diegenen die denken? Huh, “het Franse winkeltje van @junior” …
Overigens weet ik niet zeker of de tips van de pennen (die in de lugholes gaan) ook echt dikker zijn @VriesKou. Daar heb ik eigenlijk helemaal niet op gelet. Volgens mij zijn deze nieuwe gewoon een standaardmaat. Even gemeten: 0,7mm. De Ali-pennen heb ik weggegooid dus ik kan 't niet meer vergelijken. In het algemeen voelen deze voor mij wel een stuk betrouwbaarder aan, zwaardere veertjes ook. Dus ik heb geen spijt van de aankoop.
Toch geweldig dat je (misschien voor nu wel) het perfecte horloge hebt gevonden?! Koesteren en volop van genieten, man!
Doe ik ook. Ik heb de Seiko alweer om, wil mezelf toch ook de kans geven om wat anders te dragen. Die Seiko is namelijk ook een prachthorloge. Maar ja, anders …
Niet dus. Ik heb ze niet weggegooid dus ik heb die gelijk ook even opgemeten. Ook de Ali-pennen laten aan de tip 0,7mm zien (de buitenwand is 0,3mm dikker, daar zit dus vooral het verschil), dus de wiebel die je ervaart gaat wellicht niet verdwijnen met de pinnen uit het Franse winkeltje @VriesKou.
Ze zijn qua maatvoering aan de tip dus hetzelfde.
Ik vertrouw overigens de accuratesse van mijn Lidl schuifmaat niet helemaal, hij laat soms wat verschillende getallen zien (hele kleine marges, dat wel) …
Heel nice! Gefeliciteerd en welkom!
De temperatuur van het water is minstens 23 graden! Heerlijk om even af te koelen want overdag is het ruim boven de 30…
Fraaie Super Squale!
Veel draagplezier …
Jeeetje man wat lekker! Ik vind hem op die stalen band trouwens wel echt nog een niveautje omhoog worden getild.
Gefeliciteerd ermee!!