Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Was de kroeg al open :beers:

9 likes

Ja sorry, ben een beetje laat vandaag. Was vanmiddag even aan 't shoppen en kwam heel toevallig bij een juwelier die het merk Ligure verkoopt. Daarover heb ik eerder vandaag nog wat zitten kletsen, in dit topic (zie hieronder). Dus meteen even een update gepost en ik moest ook nog een paar kinderen naar de sportclub brengen.

Dus, pfoeh! Maar ik sta weer achter de bar hoor, Squale gente! Wat kan ik voor jullie inschenken? Zit zelf even aan een Amsteltje nu. De IPAatjes staan pas net in de ijskast en moeten dus nog even goed koud worden.

7 likes

Voor mij gewoon een kouwe klets :beer: :sweat_smile:

1 like

Dit vind ik zo’n mooie combinatie🥰
Proost dan maar!

4 likes

Snel binnen!
Wit ziet er trouwens top uit, sjips nou moet ik er nog een kopen… :innocent:

2 likes

Overigens nog één dingetje @Archer.

Ik heb de quick release veerpennen vervangen voor ‘zwaardere’. Ook in de zwarte Squale band.

Bron: Winkeltje in Frankrijk, waar ik eerder heb gekocht.
Prima tent, snelle levering!

Waarom andere pennen? Omdat ik toch een soort van zeker wil weten dat ik mijn horloge niet van de vloer hoef te rapen. Deze pennen zijn wat dikker (1,8 ipv 1,5), voelen steviger aan en de veer is wat minder soepel. Wel prijzige pennetjes, maar ja … horloge op de vloer is nog prijziger. :wink:

Het zal wel tussen mijn oren zitten, maar dit geeft mij meer vertrouwen.

:beers:

6 likes

spit-take-laughing

De obscure plekken, waar jij ook terecht komt, he!? :wink:
Hmm, o.k. ja, goede pennen zijn idd ook wel belangrijk, I guess. Is er ook ergens een filmpje te vinden over hoe je die dingen vervangt? Is dat ingewikkeld en een hoop gepriegel? :thinking:

1 like

Lang leve Google … :wink:

De pennen vervangen. Hoe? Ûhm, ik heb de oude er gewoon uitgedrukt via het gaatje waar het heen-en-weer druk fliepeltje zit. Beetje rommelen met de band, het is soepel zat om 'm er overheen te trekken als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar wacht even, ik zoek het gewoon even voor je op.
Hoppa, Barton to the rescue! :beers:

Is in mijn beleving de zwakste schakel.
Door ze te vervangen voor een betere kwaliteit net iets minder zwak. Hoop ik. :sunglasses:

5 likes

Squale heeft een nieuw model uitgebracht… nou ja, dat deden ze 50 jaar geleden! Om een ​​interessant verhaal te lezen; ga naar www.the-squale-collector.com

11 likes

Een prachtig verhaal weer, voor de echte Squale geek! I love it! :nerd_face: :+1:

1 like

Na het vergelijkende onderzoek van @junior, heb ik ook een bandje besteld:

10 likes

Staat heel goed! Schreeuwt gewoon: “It’s Summer Time”!!! :sunny: :desert_island: :tropical_drink:
Heerlijk! :+1:

Maareh, die @junior is gewoon een influencer, man! :sunglasses:

5 likes

Ook maar eens een Tropic proberen, qua kleur speel ik nog op safe :sweat_smile:

6 likes

Gaat je niet tegenvallen! Heerlijk een Squale op tropic!

Na de lunch even naar de boot. Lekker borrelen op het water, vanmiddag! :sunny: :sunglasses: :speedboat: :clinking_glasses:
Fijne middag, iedereen!

7 likes

@junior hij lijkt in dit geval erg op de Matic band idd.

9 likes

Thanks! ik heb hem eigenlijk voor een ander horloge gekocht maar heb hem op deze ook even geprobeerd, vond het ook wel werken!

Tja, er zit inderdaad niets anders op ben ik bang :man_shrugging:

Thanks voor de tip! Heb even gecheckt en vond ze redelijk aanvoelen maar ik ga wel een setje bestellen voor het geval ik hem vaker op m’n Squale ga dragen.

3 likes

:joy:

2 likes

Klopt, zit heerlijk :innocent:

10 likes

Fris zomers!
Net zoals het buiten, zomers maar toch wat frisjes … :sunglasses:

#TeamMatic :diving_mask: :shark:

8 likes