Ik denk dat daar inderdaad het verschil in zit ten op zichte van
Maar nogmaals, ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal. Dus ik mag eigenlijk geen oordeel vellen, zonder beide te hebben gehad.
Ik denk dat daar inderdaad het verschil in zit ten op zichte van
Maar nogmaals, ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal. Dus ik mag eigenlijk geen oordeel vellen, zonder beide te hebben gehad.
Klopt, twee zelfs. Die zijn ietsje ouder, zoek anders even op Squale BEAMS, dat is de serie.
Ik zie van Brick net een Tudor Chrono, zonder snowflake hands.
Maar wel allemaal van CNS et al, dus of dat grote volume alleen me dan expert maakt…
Foto voor de sfeer, het is tenslotte de Squale kroeg.
Hahaha, soms weet je gewoon niet wat je nodig hebt hè?
Holy. 1 dag niet gekeken. bijna 100 berichten gemist.
Kroeg word drukker en drukker.
@Kleine_gup_in_grote_oceaan het is vragen naar de bekende weg.(denk ik)
Gaat april nog gehaald worden? We zitten over een paar uur al in maart.
Op zich wel, één automaat (Squale) en één quartz … en dat laatste is nog even ‘passen en meten’. Het komt vast wel weer goed met mij!
Nou ja, april halen we wel. Wat zeg ik? Als er niks geks gebeurt, halen we 2025 ook nog wel.
Maar dat bedoelde je denk ik niet, hè?
We zitten te wachten op een voortgang update. Dan weten we of april danwel mei wordt gehaald. Op dit moment ligt alles nog open en kan het nog alle kanten op.
Altijd richting de 4k berichten, krijg ik het idee.
En ik maar denken dat ik een probleem heb…
Iedereen hier op het forum heeft wel een vorm van een probleem.
Jazeker ook @VriesKou
Tudor small block oyster date. Geen snowflake wel 100% tudor. En een beetje rolex onderdelen (the old fashion way).
En nu ook in het blauw.
Ik zit zelf nog niet in de Tudor fase. En ik weet ook niet of ik er ooit in zal komen.
Maar goed, je weet nooit hoe een koe een haas vangt, hè.
Ja, het is weer leuk geweest vandaag, in de kroeg.
Ik ga op 1 oor liggen.
Slaap lekker allen!
Lekket hoor Henri, zo’n Classic.
Op dat Squale ‘racing’ Tropic bandje ook de mooiste combi. Vind ik. Als ik ooit weer terugkom bij de 1521 gaat dit 'm gewoon weer worden (voor de vierde keer dan!
).
Trusten mannen!
Dankje en helemaal mee eens! De kroon zit voor mij wat lastig, maar dat mag de pret niet drukken. Dit is voor mij gewoon dé echte duiker! Heerlijk horloge!