Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Alles is mooier in de zon😎

13 likes

Tijd voor de #Vrijdagmiddagborrel!!!:beers:

Met een lekkere plaat op de draaitafel. :guitar:

Een goed en zonnig weekend, iedereen!:sun_with_face:

10 likes

En nog even een publicatie uit 1975. Geleend uit het ‘Vintage Divers’-topic. :smile:

7 likes

Stoer ding hoor @junior geniet ervan :grin:

1 like

Ik heb (denk ik) voor het eerst een automatische macro camera op m’n telefoon :crazy_face: dan zie je wel echt elk stofje/vlekje dus daar gaan we eens mee spelen/oefenen :sweat_smile: voor de fans van opgelegde indices (waaronder ikzelf), kiek deze torens:

Is het al 21 maart?!

9 likes

Dank je wel! :upside_down_face:
Gisteren de reference position uitgeprobeerd. Dat was leuk, grote blij deze Citizen… :joy::joy::joy:

Een Master zou zo maar eens de reden kunnen zijn voor een groots afscheid van mijn Thalassa. Hoewel? Nou ja, ook ik ben benieuwd.

Fijn weekend Squalevrienden! :coffee:

5 likes

Fijn weekend!

14 likes

Blijft een geweldenaar! Kom waarschijnlijk dit jaar voor de 3e keer terug hier om deze hier te showen :face_with_peeking_eye:

3 likes

Wel ffies een zwarte datedisk erin dan :crazy_face:

Jij ook Roy!

2 likes

Fijn weekend, Squaleisti!

No date!!

14 likes

Zijn die er dan??

2 likes

Yes, ik heb een zwarte disk in mn 1521 gehad voor ik de dial verwisselde voor de militaire variant.

17 likes

Good to know. Gewoon bij Squale zelf gekocht??

2 likes

Bongiorno!
Dat het maar weer een super dag mag zijn :sunglasses:

13 likes

Nee is gewoon een generieke datumschijf voor een Sellita SW200 (of ETA 2824)

2 likes

Mooi stukje geschiedenis.
Kan een afbeelding zijn van de tekst 'No 176356. Date de dépot: 10 juillet 1959, 18 Von Büren S.A. Fabrique d'horlogerie, avenue de la Gare 29, Neuchâtel. Marque de fabrique et de commerce. Montres et parties de montres. SQUALE No 176357. Date de dépot: 10 juillet 1959, 18 h. Von Büren S.A. Fabrique d'horlogerie, avenue de la Gare 29, Neuchâtel. Marque de fabrique et de commerce. Montres et parties de montres. SQUALE-MASTER No 176358. Date de dépot: 10 juillet 1959, 18 h. Von Büren S.A. Fabrique d'horlogerie, avenue de la Gare 29, Neuchâtel. Marque de fabrique et de commerce. Montres et parties de montres. SUPER-SQUALE 65'

Kan een afbeelding zijn van polshorloge en de tekst '1959 2024 65 ANNIVERSARY S'

Iedereen een fijn en zonnig weekend! :sun_with_face: :sunglasses:

10 likes

Buongiorno!

11 likes

Lekker aan de knutsel zo te zien :+1:

1 like

Siiii :grimacing:!

En nog eentje in het zonnetje, natuurlijk :sunglasses:!

16 likes