Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

én zo gezegd zo gedaan :point_down:t2: benieuwd of ie net zo snel gaat als de Super

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-squale-1521-blasted-black-500/478698?u=vrieskou

6 likes

Ik heb je al gedm’t. Ik mis de squale kroeg.

4 likes

Die Super was dan ook super. Wilde em ook wel.

2 likes

Moet natuurlijk zijn “een mooi horloge”, ik had er eerst staan een mooie GMT😊.

4 likes

Hoi Medezuipers in de kroeg, ik heb ff een vraag:
Ik het poll topic heeft Jur het over betalen aan Baseman, nu weten de leden die hier al wat langer zitten wel dat dit J.S. Konst is. Maar als je hier nog maar pas op het HF zit en voor de eerste keer te maken hebt met een HFLE dan is het toch een beetje vreemd dat je het in het ene topic over Baseman hebt en in het topic “Verkiezing HFLE 2024” over J.S. Konst. Zou toch veel duidelijker zijn als je (wat ik ook vreemd vind met diverse topics HFLE) gewoon dezelfde naam zou hanteren om verwarring te voorkomen. Kan het natuurlijk allemaal verkeerd zien, dus mag je mij gerust corrigeren. Maar mij zou het allemaal duidelijker zijn geweest om in het topic van de poll een duidelijke verwijzing te maken naar het topic verkiezing HFLE 2024 en dan dezelfde naam te gebruiken waarna over te maken.
Of kom ik nu als een zeikerd over, zeg dat dan maar gewoon.
Lees het wel of ik het allemaal verkeerd zie?

P.s

Wat is die Squale toch mooi he :wink:

7 likes

Ah, is ie weer terug! Nice! :partying_face:
Toch fijn he, een Squale om de pols?!
Kan ook niet wachten tot ik mijn Squale 1545 (de HFLE2024) om de pols heb, straks! Het lijkt er nu toch echt wel heel erg op dat dit ook echt gaat gebeuren! Zou mooi zijn als er nog even een paar meer zouden doorpakken. Zo dus! :arrow_down:

Alvast bedankt, namens #TeamSqualeHFLE2024! We gaan er een super vet horloge van maken! En we zien jullie graag op de Squale Party! :beers:

Oh en Ferry,

Helemaal mee eens!

4 likes

Ik denk dat we een nieuw record hebben, jammer @Proenski :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Gelukkig krijgt ook deze een mooi huisje bij een oudgediende :+1:t3:

7 likes

Thanks, ziet er goed uit! mocht ie op de squale niet staan heb ik nog wel een aantal 20mm horloges :slight_smile:

3 likes

Heb met allebei nog geen ervaring, behalve in de winkel dan… toch beide maar eens proberen :smiley:

1 like

Vind BoR banden mooi hoor en ze dragen ook fijn vind ik maar vraag me af of ze bij zo’n 1545 kast passen. Aan de andere kant, als niemand het probeert zullen we het nooit weten :grin:

1 like

Ja staat beter :+1:

Fijne avond Squalistaas :hugs:

12 likes

Fijne avond gewenst! :slightly_smiling_face:

En proost natuurlijk! :beers:

14 likes

Haha zo is het, echter twijfel ik altijd ivm de rechte aanzet van de band en de ronde aansluiting van de kast. Zo’n gat ertussen vind ik geen porum…

1 like

Woohoo! Dat is echt megasnel!
Speedy Gonzales Running GIF | GIFDB.com
Als ik ooit mijn huis ga verkopen, dan mag jij dat ook doen! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maareh, gefeliciteerd! :partying_face:

5 likes

Ik zit al weer maanden te loeren naar een blasted, en die van @VriesKou was gewoon netjes.

3 likes

Tja voor de centen had ik m er ook wel bij willen hebben :smirk:

2 likes

The A Team GIFs | Tenor

3 likes

Als die net als beide Squale’s ook voor minder dan de helft van de nieuwprijs weg mag dan regel ik dat voor jou binnen 7 minuten :sweat_smile: :ok_hand:t3:

7 likes

Dank je Hans! Dit is een Gnomon Edition. Via hun webshop te verkrijgen.

Je bent gewoon altijd welkom hoor! Dat is iedereen hier, die affiniteit met Squale heeft. Bezitter of niet.

Mag ik je daar over een aantal maanden antwoord op geven?

4 likes

:star_struck::ok_hand:

2 likes