Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Terecht! Drie mooie horloges.

3 likes

Jajaja, die van mij heeft er 21. Als je de dots van beide inserts optelt :sweat_smile:.

Tuurlijk, en dik ook :grinning::sunglasses:

2 likes

Mooie set, hoor! En ook best een complete 3-piece! :+1:

Had toch nog wel even een druk middagje. Niet eerder tijd voor de Squale kroeg.
Nu maar even een lekker koud biertje opentrekken! Cheers, Squale amici en een prettig weekend! :beers:

10 likes

Hier moet ik het steeds doen zonder Squale. Maar het smaakt er niet minder om.:joy:

9 likes

Gaan we, hopelijk, binnenkort verandering in brengen!
Countdown GIF by Mailchimp - Find & Share on GIPHY
Nog 3 dagen…

en dan weten we in ieder geval meer!
Oh en voor wie nog niet gestemd heeft, ik bedoel zo, écht dus…

Sla nú je slag en dan heb jij straks ook zo’n schitterende ice blue Squale om je pols! :sunglasses:

Geniet van jullie weekend, Squale famiglia! :beers:

3 likes

Deze maar weer een keer proberen.

17 likes

Lijkt me geen straf, toch? :man_shrugging:
Ik heb nog steeds een zwak voor de GMT in blauw. Maar ik vind de kroon van de jouwe mooier.

3 likes

Nee zeker geen straf. Alhoewel ik liever een 20mm bandaanzet had gezien ipv 22.

Maar de concurrentie is moordend en daarom krijgt het te weinig draagtijd.

2 likes

Beeldschoon

2 likes

Welke is dit?

Een of ander gelimiteerde Atmos 30, maar tegenwoordig is atmos 30 een 1545 model en heet die vintage vibe sub een sub 39
:thinking:

2 likes

9 likes

Hmm, op dit Crafter Blue bandje is ‘t dan toch ineens weer ‘n ander verhaal… :thinking:

Wel ‘n minpuntje: de vorige eigenaar is niet al te zuinig geweest op de AR coating, aan de randen van het glas zitten wat ‘vlekken’. Ben moed aan het verzamelen (en Polywatch aan het bestellen) om ‘t maar helemaal weg te halen :flushed:

8 likes

Lekker een boswandeling aan 't maken? :deciduous_tree: :evergreen_tree:

Ik dacht dat CB vooral van die mooi aansluitende banden maakte voor Seikos. Maar deze ken ik niet. Misschien toch niet helemaal een optimale combi… :thinking:
Horloge blijft heel mooi!

Ben je niet bang dat 't dan echt een spiegel wordt en dus slecht te lezen?

2 likes

Ze hebben ook wat universele banden, zie Buy Universal Rubber Strap For Watches | Rubber Watch Bands – Crafter Blue, vooral die CB01 vind ik geslaagd (helaas niet meer in stock). En deze UX09 valt in 't echt niet tegen.

Ik ben eigenlijk nooit zo onder de indruk geweest van de werking van AR coating, het is nu al 'n dusdanige spiegel dat ik niet zie hoe dat nog meer kan spiegelen. Plus wat testimonials bij de instructievideo’s op YT dat 't er allemaal prima uit komt te zien. :crossed_fingers:t2:

3 likes

Redelijk relaxed zondagje. Nu pas horloge gelijk aan 't zetten. :blush:

7 likes

Op de 1521 Super (maar da’s ook een halve Matic :wink:):

12 likes

Vuurdoop, kijken of dit een beter bezeltje is :sweat_smile:

6 likes

Rondje natuurpark met Dex :dog:

11 likes