Dat mag ik maar hopen, als het half zo goed is als dat andere, ben ik al tevreden
Ah tof! Zag dit al voorbij komen: Slate Grey Sailcloth Quick Release Watch Band | Barton Watch Bands. Komt kwa kleur denk dichtbij de bezel. Kunnen we over een paar maanden mooi gaan ontdekken
Zou zeker kunnen maar heb diezelfde sailcloth toevallig en die draagt vind ik echt beroerd.
Heel stug .
Oh dat is ruk… dan maar niet bestellen.
Ziet er wel goed uit, die band. Maar misschien nog even verder kijken dan, idd.
Zou ook eens op Ali Express kijken. Anyway, er zij zoveel mogelijkheden. Je zou er bijna keuzestress van krijgen!
Hahaha ja inderdaad. Numero uno eis is dat het bandje toch wel lekker moet zitten
Heb een rustig dagje vandaag, dus ik kan even lekker de keuze-stress opzoeken op AliExpress
Goedemorgen allen!
Mag ik je adviseren om te kijken naar bandjes vanaf 10+ euro. Dit zijn toch eigenlijk wel de betere bandjes op Alie. In geval van rubber, kijk of het (premium) FKM is. Dat staat eigenlijk altijd wel in de description.
Shop ze vandaag!
Vergeet je niet te lunchen straks?
Dat mag jij zeker, graag zelfs! Thanks voor de tips! Ik ga nu lekker even shoppen
Ik ga mij best doen
Gister een oranje nato gescoord die perfect gaat met de minutenwijzer! Meer dan tevreden met deze blitse klok
Very nice!
You Lucky bastard!
Thanks Gup!
Toevallig een stuk of 150

Squale directeur Andrea Maggi leest ook mee op HF en is alvast begonnen met de productie van de Squale HFLE2024.
Hmmm nee, zo snel gaat het niet ben ik bang…
Op dit moment is het nog héél even mogelijk om een van die állerlaatste exemplaren te grijpen!
Hoe dan, TagEd? Nou even snel een PBtje naar Jur en aangeven dat je er een wil en dan nog even die 75 Eurietjes overmaken. Zo makkelijk is het!
Maar er is nog meer goed nieuws!
Net even het bier koud gezet.
Werk ze nog even!