Tuurlijk niet, heb liever 3 feestjes dan 1 . Maar ben sociaal dus zal rekening houden met de anderen, dus dan 1 keer p.j maar dan wel een knalfeest
Misschien toch maar apart van elkaar. Als we wel een hattrick maken, wordt het best druk in zo’n zaal .
Huren we gewoon Ahoy af toch, lekker dichtbij voor mij
Buongiorno, Squale amici!
Vandaag is het dan echt zover: de laatste dag dat je voor de onverwoestbare en bijzonder prettig uitziende Squale HFLE2024 kunt stemmen! Dus pak die kans! Hieronder lees je precies hoe.
2025 krijgt waarschijnlijk wel weer een max. prijs van €500,- dus denk dat dat wel lastig wordt voor een 1545 gmt.
Maar los daarvan ben ik helemaal voor hoor!! Doe graag weer mee
Wat denk je van een soort van 1515 medium Quartz. Moet lukken voor €500. Ik wil #4
ik begin alvast met tekenen
Oef, ook wel een leuk idee!
Vind allebei goed.
Maareh, @junior al effe niet gezien, hier. Misschien druk met werk of vakantie?
Zouden ze de kasten van de 1553 nog wel hebben?
Deze haai zat al een aantal jaartjes aan mij te knagen, dus laatst de knoop doorgehakt om de 1521 opaco blue te halen (tevens mijn eerste Squale). Tot nu toe meer dan tevreden over, ook al komt hij meer tot zijn recht op een mooie zonnige dag.
Nice, van harte! Is deze blasted? Bij mij begint het ook weer te knagen. Voor de 3e keer weer een 1521 pvd of toch eens een andere 1521 proberen (militaire of zwarte blasted)
Dit is inderdaad de blasted variant! Ik vind het zo mooi hoe de kast het zonlicht opvangt en absorbeert.
Heb hem ook niet uit m’n hoofd kunnen zetten voor een lange tijd…
Gefeliciteerd man, met deze mooie verschijning!
Geniet ervan en welkom bij deze gezellige kroeg!
Dank! Zal er zeker van genieten
Best wel (te) druk inderdaad, sorry. Ik loop ook erg achter zie ik. Hoop gemist. Maar ûh, uit het oog is niet uit het hart hè …
Komt er een nieuwe 1553 @Joshido?
PS ik draag 'm nog hoor!
Eerst komt er een nieuwe 1515, daarna mag iedereen los gaan op die 1553