Ben een beetje aan het opruimen, de Palombari is ook al weg. Maar squale laat me niet snel gaan.
Wow!
Stond die van de week niet ook op MP?
Ja paar weken terug klopt idd
Deze is idd blauw
Ik bedoel, ik zit nooit op die halfgare handelsplatformen
Ik liever ook niet, maar soms kan je niet anders. Is er al iets bekend over het aantal stemmen voor de HFLE?
Hahaha, het kwam misschien anders over. Maar ik zit elke dag te struinen op MP .
Wat betreft het aantal stemmen kan ik je nog niet heel veel vertellen. Maar als we de poll mogen geloven, dan lopen we in ieder geval voor op het andere voorstel.
Ja dat kan je wel opmaken aan de hand van de vele reacties.
Is dan ook wel een heel mooi voorstel geworden👏
Thanks! Misschien moeten we van HFLE 2025 een GMT als optie houden.
Mochten we evt. weer betrokken raken bij een voorstel.
Mocht je nu toevallig op dit topic terechtkomen en nog nooit een Squale (is een horloge) gezien hebben, moet je het volgende bericht even lezen. Enne dit is echt een Limeted edition, worden er maar 150 wereldwijd van gemaakt, zie bericht en foto’s:
Even voor HF leden die dit HFLE 2024 vergeten zijn en al inkopen doen voor de feestdagen. Deze Squale (welke natuurlijk gaat winnen) zou je ook middels een eigengemaakte cadeaubon onder de kerstboom kunnen leggen natuurlijk. Wat een verrassing zou dat zijn zeg. En ik weet dat de Sint dit jaar ook niet gierig is .
En natuurlijk zijn er zat HF leden die een eindejaarsuitkering of een bonus krijgen, nou dan is deze Squale praktisch voor niets. Krijg je dat nu niet, kijk je werkgever lief aan en vraag een voorschot op je vakantiegeld. Allemaal gratis tips van mij, normaal kosten die natuurlijk aardig wat geld .
Ach en natuurlijk weten sommigen niet hoe die eruit ziet:
En je krijgt er ook nog eens een officieel certificaat bij geheel op naam, nummer en datum. Oeps, zie dat er nog maar een paar zijn.
Hurry up, hurry up anders pis je straks naast de pot
Edit: “The quantity is limited and these models will never be available again after they are sold out” netjes gepikt van KGIGO
De marketing kan je wel aan Ferry overlaten, dat zit wel snor
Misschien kun je deze er nog in verwerken. Kwam ik toevallig ergens tegen…
“The quantity is limited and these models will never be available again after they are sold out”
Beter goed gepikt, dan slecht bedacht!
Ja precies! Zo dacht ik er ook over haha
Hahahaha
Ha dat zou een top idee zijn, en als bonus krijgt iedereen dan een box voor 3 Squals erbij, kunnen we gelijk ff 2026 ook meepakken
En dan wil je een jaarlijkse Squale meeting op dezelfde dag houden, zeker?