Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Heb niet eerder de blauwe irl gezien. Wat dat betreft ben ik maar een saaie l*l en kies altijd voor safe (lees zwart)

1 like

Ah, goed te horen dat alles o.k. is! :+1:

Hey, congratulazioni! :partying_face: :beers:

Terwijl Squale toch zulke mooie blauwe maakt! :man_shrugging:

3 likes

Toch ben ik meer van het wat donkerder blauw (waarschijnlijk omdat dat meer naar zwart neigt :thinking:). Maar misschien moet ik tzt eens een passessie houden.

3 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst en welkom bij de club :shark:

2 likes

Thanks mannen! :smiley:

1 like

Zo, we hebben in de Squale kroeg nog tot in de late uurtjes de overwinning gevierd. :partying_face: :beers:
Wild House Party GIFs | Tenor

Ook hier, namens #TeamSqualeHFLE2024, dank aan iedereen voor het vertrouwen en enthousiasme! :+1: :pray: En, zoals Jur al zei: het is dus nog héél even mogelijk om alsnog je exemplaar te bemachtigen, door hem nog even een PB te sturen. Bijvoorbeeld, als je in de poll al wel gestemd had, maar nog niet de 75 euro had overgemaakt. Dus, go for it, while it lasts! :man_shrugging:

14 likes

Buongiorno Squalista’s!

Hier ben ik weer, maar dan op leer!

Mijnheer Wakker, als je dit leest. Bedankt voor de grappige transactie!

9 likes

Was even paar uur offline maar de uitslag is binnen. Top.

Denk dat het nog wel week of 2 duurt voordat we een vervolg horen, ivm nummers etc?
Om de 5 min mijn DM checken hahahaha. Nee hoor

3 likes

Dat denken wij ook :sweat_smile:.

3 likes

Whoop whoop! Mijn eerste Squale is dan toch een feit. Ben benieuwd naar het eind resultaat. Ben ondertussen al lekker aan het ‘window-shoppen’ voor NATO’s, rubber en sailcloth bandjes :smiley:

6 likes

Door de weeks zit KGIGO op kantoor, maar in het weekend is hij…

4 likes

Wreder in het leder!

2 likes

Ik ben ervan overtuigd dat jouw eerste keer een prettige ervaring wordt! :blush:

Ja, da’s het leuke van een Squale. Is een echte bandensl@! :grin:

3 likes

Paul Jambers breit vervolg aan reportages van 20 jaar geleden | Het  Nieuwsblad Mobile

3 likes

Dat mag ik maar hopen, als het half zo goed is als dat andere, ben ik al tevreden :wink:

Ah tof! Zag dit al voorbij komen: Slate Grey Sailcloth Quick Release Watch Band | Barton Watch Bands. Komt kwa kleur denk dichtbij de bezel. Kunnen we over een paar maanden mooi gaan ontdekken :smiley:

3 likes

Zou zeker kunnen maar heb diezelfde sailcloth toevallig en die draagt vind ik echt beroerd.

2 likes

Heel stug .

3 likes

Oh dat is ruk… dan maar niet bestellen. :slight_smile:

2 likes

Ziet er wel goed uit, die band. Maar misschien nog even verder kijken dan, idd. :sweat_smile:
Zou ook eens op Ali Express kijken. Anyway, er zij zoveel mogelijkheden. Je zou er bijna keuzestress van krijgen! :grin:

2 likes

Hahaha ja inderdaad. Numero uno eis is dat het bandje toch wel lekker moet zitten :wink:

Heb een rustig dagje vandaag, dus ik kan even lekker de keuze-stress opzoeken op AliExpress :partying_face:

2 likes