Vind het best knap dat ik niks in ‘Incoming’ heb gepost
Deal!
Vind het best knap dat ik niks in ‘Incoming’ heb gepost
Deal!
Ow, jaaaa. Das waar ook.
Ben benieuwd!
Lekker. Welcome to the upper deck …
#TeamMatic
Ai. Dat zou niks voor mij zijn, dat geklus. Ik zou er een puinhoop van maken denk ik. Als ik het zo lees ben jij daar wel handig mee. Het zal er dan ook wel weer lekker fris uitzien. Dat met die vlekken is ook geen gezicht. Vraag me ook af hoe dat zo gekomen is. Mijn AR ziet er nog strak uit en het is niet zo dat ik er nooit een doekje overheen haal …
Goed om te lezen!
Jaja, sorry … even selectief quoten.
.
Moet ik nu ook een smoking aan?
#TeamMatic ff wennen hoor, om dat te zeggen
Mag! James ‘shaken not stirred’ doet 't ook telkens weer met een kek duikertje om de pols …
Ik hou het wel bij m’n Hugh Hefner outfit .
Ow nee, 25 november moet ik er wel 1 aan. M’n dochter besloot een Glitter and Glamour verjaardagsparty te organiseren.
Super!!
The best!
Ik krijg toch altijd zo’n jeuk in me portemonnee bij het zien van al die NA’s
Niet te hard krabben… Voor je het weet, zit er een gat in en verdwijnt je geld.
Prachtig!
Van harte en welkom bij #TeamMatic
Thanks en thanks, Pat! #TeamMatic
Morge! Geen rikketik voor mij (is in mijn woonplaats, 1km fietsen) want “mocht” gister al uurtje weg van gezin en baby voor een hardloopwedstrijdje en bovendien ben ik niet op zoek naar klokjes of bandjes
Goedemorgen heren …
Ben er al jaren niet meer geweest. Het was voorheen wel gezellig, beetje bijkletsen enzo. Maar ja, dat kan in een kroeg ook. Ik heb trouwens ook niks nodig. #TeamMatic
Fijne zondag!
Blijft lastig te fotograferen, maar (op ’n heel klein verwaarloosbaar plekje na) het glas is helder en vlekloos!
Dat valt wel mee, ooit begonnen met spelen met bezels en inserts, en daarna vooral peentjes zweten bij uurwerk-swaps, maar verder niet echt. Voor zelf wijzers vervangen trillen m’n handen teveel (is genetisch, dat was al voordat ik ging drinken ).
Dit leek redelijk eenvoudig, vooral niet te veel nadenken over dat je gaat pielen met een horloge van tegen de 1.000 euro…
#TeamMatic
Ik zie hier steeds (bijna alleen maar) die DW limited voorbij komen en dacht toch maar ff opzoeken wat voor bijzonders het is .
Een facebook group van duikhorloge verzamelaars die een eigen versie hebben laten maken … worden jullie daar echt zo enthousiast van ?