Nice! Hopelijk zien we snel wat foto’s van dat tikkende ding in die doos
Ik neem aan dat je ons niet tot kerstmis laat wachten
Rustahg… Moest nog wat dingen doen, zoals vrouwlief ophalen. Nu ben ik een NA aan het schrijven!
Dus heb nog ff geduld met me!
Maar guppie, dan laat je je vrouw toch wachten?! En niet ons!
Geniet ervan @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Foto’s graag. Veel foto’s.
Hier plaatje voor de sfeer alleen verliep die sfeer even anders dan gepland. De vrouw ging ineens niet goed dus naar de SEH. We zitten in wachtstand en ze moet een nachtje blijven.
Verder niks geks.
Wow, sterkte en beterschap man!
Ow, jeetje … sterkte en ik hoop dat er niks ernstigs aan ten grondslag ligt!
Sterkte man
Whoooow
Sterkte met vrouwlief, jerel!
Tadaaaa!
Wow
Zo, net met de dremel en Polywatch aan de slag geweest. Volgens mij is ‘t goed gelukt, maar ik ga pas echt juichen als ik morgen bij goed daglicht ook nog tevreden ben…
Ik snap deze vraag ineens beter…
Ik zit zelf nog vol in #Team1521, maar ben nu ook wat meer invested in de Matic. Nog niet volop #TeamMatic, maar zeker wel richting de reservebank geschoven.
Morgen maar een plaatje bij het praatje.
Edit: wacht, ik heb nog wel een ‘voor’-foto, waar je de vlekken goed ziet zitten
Vind het best knap dat ik niks in ‘Incoming’ heb gepost
Deal!
Ow, jaaaa. Das waar ook.
Ben benieuwd!
Lekker. Welcome to the upper deck …
#TeamMatic
Ai. Dat zou niks voor mij zijn, dat geklus. Ik zou er een puinhoop van maken denk ik. Als ik het zo lees ben jij daar wel handig mee. Het zal er dan ook wel weer lekker fris uitzien. Dat met die vlekken is ook geen gezicht. Vraag me ook af hoe dat zo gekomen is. Mijn AR ziet er nog strak uit en het is niet zo dat ik er nooit een doekje overheen haal …
Goed om te lezen!
Jaja, sorry … even selectief quoten.
.
Moet ik nu ook een smoking aan?
#TeamMatic ff wennen hoor, om dat te zeggen
Mag! James ‘shaken not stirred’ doet 't ook telkens weer met een kek duikertje om de pols …