Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Volgens mij is 't nog steeds op drie vingers van één hand te tellen … :sunglasses:

Ik moest er wel erg aan wennen hoor en nog steeds sta ik in de supermarkt de THT-datum te checken op de pols, uhmmm… iPhone erbij dan maar! Vind een datum ook echt niet misstaan, bijvoorbeeld op de 1521. :star_struck:

10 likes

Club 1545 wordt wel groot, schat ik zomaar in :joy:

Ook No-Date trouwens!

4 likes

Iedereen klaar voor de groepsfoto? :camera_flash: :rofl:

giphy

Tjeetje, van mijn Matic zijn er maar 50 wereldwijd:see_no_evil:

5 likes

Hahahaha, gaat ie ineens over zijn editie beginnen. Ik dacht dat elke Matic welkom was… :rofl:

1 like

spit-take-laughing

Zeker! Elke Squale Matic uitvoering is welkom in #TeamMatic:beers:

3 likes

@TagEd, zijn we al zover? Ik ben er wel aan toe inmiddels, pfff… veuls te druk dezer dagen en dan ook nog dat vieze nattige herfstweer. Kan wel een schuimkraagje gebruiken en verklaar daarmee graag het weekend voor geopend.

beer-garden-beer

Proost!

:beers:

5 likes

We kunnen elkaar de :handshake:! En dan komt de administratie van de HFLE er ook nog voor een deeltje bij. Druk, leuk, erg leuk, maar druk!

4 likes

Ja, hoor! En ik ook! Cheers, Squale gente en een heel goed weekend! :beers:
Bia Drinking Beer GIF - Bia Drinking Beer Beer - Discover & Share GIFs

3 likes

1 like

De honger is gestild

Nu is het natuurlijk wachten op :

Nummertje 9!!

Ik zei vandaag nog tegen m’n vrouw, als het een beetje mee zit heb je straks 100 gekkies bij elkaar die hetzelfde horloge komen halen :rofl::rofl::rofl:

Wel een hele mooie dat wel :sunglasses:

11 likes

Ik zag 'm al voorbij komen! Hele fraaie Citizen, ik hou ook wel van dit soort horloges. Heb zelf een hele tijd Seiko Astron naast mijn Squale(s) gedragen. Is ook een beetje mijn credo: met één mooie quartz en één mooie automaat ben je klaar. :sunglasses: :beers:

3 likes

Maar hou jij je daar aan ? Ik niet in ieder geval :rofl::rofl:

4 likes

Ja, dat lukt me verrassend goed! :sunglasses:

Ik draag nu zelfs al 8 maanden maar één horloge, de Thalassa (Squale Matic). Ik zou echt niet weten wat ik ernaast zou willen hebben. Heb het wel geprobeerd, maar niets wint het nog van de Squale.

Ik heb verder niks meer nodig. Oh jee, is 't echt? Raar! Ik heb de tijd van een volle horlogekistjes achter me gelaten en da’s best wel lekker ‘rustig’ hoor. Aan de andere kant zie ik hier en bij de huisdealers dagelijks nog horloges voorbij komen waarvan ik denk “die wil ik hebben!”. Gaat de Thalassa er voor aan de kant? Nee. Nog niet … :innocent:

12 likes

Pohh respect…wou dat ik dat kon :rofl:

Dat zegt wel iets over de Squale natuurlijk :ok_hand:

Hoeft ook niet aan de kant…je kan er ook gewoon wat bij nemen :rofl::see_no_evil:

3 likes

… om naar te kijken als de winder zijn rondjes draait of ûh, ergens in een leuk doosje? :wink:

giphy

Zeker. Ik heb wel echt een klik met deze uitvoering, terwijl ik al heel wat (bureau)duikhorloges heb geprobeerd. Dit is mijn Dweller-killer. Wie had dat verwacht. :beers:

3 likes

Goedemorgen!
Fijne zaterdag … :coffee: :sunny:

13 likes

I’m driving home for x-mas, but x-mas is still far. I have a little present, I have it in my car!
Maybe it’s a Squale, a Matic it could be!

For me, yeeesss me! The Matic is for me!

I’m driving home with presents… And the Matic is for me!

7 likes

200w

Laat zien dan! :sunglasses:

4 likes

19 likes

Lekkere doos! :sunglasses:

minions

3 likes