Beide wel leuk maar niet echt iets nieuws
… inderdaad, 't lijkt een beetje meer van hetzelfde.
En @Archer zelve, wat zou die ervan vinden …
Die 1545 vind ik zéér vet ik hou wel van stalen bezels, had m’n SPB185 nooit weg moeten doen
Of m’n Super
O wacht

Hopelijk heeft deze niet dat motief op de plaat? En wat is er aan de sub-39 toegevoegd?
Allebei leuk. Maar ik hou het voor nu even bij m’n (aankomende) Squale HFLE2024.
Ik vind de stalen het mooist , maar goed ik krijg straks de HFLE2024 dus eerst daar maar blij mee zijn.
Ik moet bekennen dat ik de 1545 met stalen bezel ook wel appricieer!
Ik ben wel van van stalen bezelinserts dus die blauwe en zwarte trekken 1545 trekken me wel, vind die cote d geneve op de dial weer veel minder tof.
Dat heb ik dus ook
Same here
Laat die zwarte dát nou net niet hebben
Oh, heet dat zo?
Vind ik juist wel gaaf en onderscheidend. Ken dat wel van vintage Seiko’s. Maar je ziet het niet vaak en het ziet er ergens wel ‘boeiend’ uit.
Stalen bezel vind ik ook gaaf!
Oh heerlijk, mensen, het is weer vrijdag!
Gisteren laat thuis, nadat ik m’n oudste + partner van het vliegveld moest ophalen. Dit weekend gaan we gezellig met ze op pad!
Werk ze nog even allemaal!
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/9/8/0/98067c48c83bf3c18aa3fed7c2970531b7ea7906.jpeg
Vind ik juist wel weer erg leuk, die zwarte. Maar goed, zeker niet leuker dan mijn aanstaande hfle #45, no date, yay!
Cotes de Geneve zou trouwens de juiste spelling
Ja die vind ik dan wel weer heel donker, die blauwe zou ik wel zien zitten als hij geen datum had gehad.
Maar goed, HFLE komt eraan, die heeft straks een prachtige ijsblauwe sunburst en is no-date dus helemaal prima
Potverdorie, Dan! Hoe vaker ik hem zie, des te mooier wordt ie!
Eerst maar eens de HFLE! Daarna toch alsnog kijken voor een Matic en daarna, misschien een 1521!
Hoe groot is club Matic nu, hier in de kroeg?

zeg niks
Is toch veel mooier zonder