Squale only, aka de Squale Kroeg ๐Ÿฆˆ (Deel 5)

:sweat_smile::joy:

Sowieso!

Ik snap het wel, kijkend naar de lichtste tinten van de sunburst en de kleur van de mobiel.

6 likes

Dankzij jou Dan, kon ik mezelf niet bedwingen om ook voor de HFLE te gaan :innocent::blush:

4 likes

Lekker houden, is mijn advies. Is toch echt wel een ander horloge en dus kunnen ze prima naast elkaar bestaan. Trouwens, bijna iedereen hier die ooit een 1521 wegreed, koopt er uiteindelijk toch weer een terug. Dus hou 'm nou maar gewoon!:grin:

Ach Ferry, doe 'ns even een tipje van de sluier! Zo lang kan ik niet wachten, hoor!:sweat_smile:

Doet ze goed! Geniet ervan, man!

Ja? Lekker, man!:partying_face::champagne:

4 likes

Houden natuurlijk! โ€œMooi blauw is niet lelijkโ€

3 likes

Dat moet ik nog zien, eerst de hfle bepotelen en dan zien we verder. De collectie is al aardig uit de hand gelopen :sweat_smile:

2 likes

Absoluut!

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:

4 likes

Nou vooruit Ed, bij 1 horloge ben ik wel verplicht om een vliegtuig te kopen en is heeeel ingewikkeld :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ah, een (Seiko) โ€˜Flightyโ€™?

7 likes

Kwam deze teaser tegen.

Ben benieuwd!

7 likes

Nee Ed, je zit er flink naast. Ik zei dat hij heel ingewikkeld is, was het maar waar dat ik hem voor die centen kon krijgen. Die ik ga krijgen kost een paar k. En die andere is ook niet goedkoop, vandaar we gaan smokkelen of misschien een andere optie :wink:, een diplomate mogelijkheid.

3 likes

Haha, mooi man.
Kan zelf helaas nu nog niet meegaan maar weet uit ervaring dat de HFLE vast wel weer in het blauw komt.

3 likes

Mogguh.

14 likes

Zag hem gister ook voorbij komen. Lijkt op weer zoโ€™n carbon ding.

8 likes

kan wel gaaf zijn.
Thirty-One, You Almost Got Me

4 likes

13 likes

6 likes

Spannunndd

2 likes

Nou wat vinden we ervan, brand los :grinning:

3 likes