Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Ach, we zijn heel tevreden! Volgens mij is dit het grootste aantal HFLEs ooit verkocht en die laatste 9 gaan ook nog wel een enthousiaste eigenaar vinden!

4 likes

Ik ook hoor, heb echt genoten naar de reis van deze Squale :+1:.
Daarnaast zoals ik al vertelde, de beste HFLE ooit en ik zit er gelukkig bij met het nummer wat ik wilde hebben :smiley:.

5 likes

Super initiatief HFLE! :pray:t2:

4 likes

100 is nog meer limited…
Ergens was ik bang dat het toch ineens niet door zou gaan ivm de aantallen. Tot zover gaat het prima zo.

Top geregeld!

4 likes

Nou, dat hebben we dan in ieder geval al bereikt! :blush:

Hartelijk dank! En we gaan ons best doen om de rest van het traject net zo goed te laten verlopen, met als hoogtepunt straks de feestelijke uitreiking! :partying_face:
Maar eerst moet er natuurlijk nog wat werk worden verzet, om alles tot een goed einde te brengen. :sweat_smile: Dus daar gaan we de komende tijd mee aan de slag.

Oh en voor wie toch nog -last minute- zo’n fraaie Squale HFLE2024 wil: er zijn nog enkele stuks beschikbaar. Maar dan moet je wel snel zijn. Stuur een berichtje naar Jur en maak die 75 euro z.s.m. over. Dan zou het nog nét kunnen lukken! :man_shrugging:
Hurry GIF - Find on GIFER

5 likes

De lucht is grijs,
mijn bandje groen.
Van de week was ie bruin,
maar dat was toen.

13 likes

Jij bent een echte dichter :smirk:

Buon giorno Squalisti, vandaag ook weer eens de Squale omgesingerd. Kan niet wachten op de hfle :grin: en dat met nr
image
Life, universe and everything :+1:

Nu zit ik te twijfelen of ik deze 50 atmos ga houden of wegdoen :thinking:

Nu ja, ik heb nog even om er over na te denken…

12 likes

Ik baal echt als een stekker, ben al een tijdje op vakantie en moet nog 2 weken. Normaal neem ik een paar horloges mee. Dit keer dacht ik, neem alleen een Breitling mee. Had ik nu ook maar mijn Squale en nog 2 horloges meegenomen :rage:.
Maar Friso, hou die Squale nog maar ff vast en geniet ervan, kan ik hem in 2024 misschien van je overnemen.
Klinkt misschien gek, maar mis echt mijn horloges in de vakantie, ben nu wel even uitgekeken op die Breitling. Iedere dag hetzelfde gaat vervelen :wink:

4 likes

Op vakantie gaan is altijd kiezen tussen je kinderen :crazy_face: :rofl: maar één horloge is wel heel weinig Ferry :thinking: Je kan natuurlijk altijd lokaal iets bijkopen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Voorlopig blijft deze Squale ook nog wel. In iedere geval tot de hfle er is :+1:

3 likes

Ik neem die twee weken wel van je :sunglasses:

4 likes

Ha wat denk je Friso, ik ben nog nooit zonder extra horloges van vakantie teruggekomen. Ik was er al voor de vakantie mee bezig, volgende week komen er 2 binnen. Kan ik toch nog ff eventjes genieten van een ander horloge. Wordt wel smokkelen, hoop dat ik niet gepakt wordt want dan kan ik weer aardig wat extra aftikken.
Welke horloges, dat zal je zien als ik weer terug ben :grin:

4 likes

Fijne dag Squalistaas :hugs:

Ben benieuwd :wink:

12 likes

Goeiemiddag! Nog steeds aan het genieten van geboorteverlof hier. Dochterlief is ruim 3 weken oud en weer ruim 80g aangekomen de afgelopen 2 dagen, gaat lekker! (+400g sinds geboorte) :slightly_smiling_face:

19 likes

Haha, ja snap ik met dat K*! weer in Nederland :rofl:. Zodra ik terug ben ga ik weer kijken voor de volgende vakantie, moet echt om de 4 maanden er tussenuit. Tis dat ik Assie niet zover krijg om in het buitenland te gaan wonen, anders had ik allang weg geweest. En dan altijd lekker weer waar je woont, scheelt ook weer energie, geen kachel nodig :wink:

4 likes

:hugs: Heerlijk man, geniet ervan.

3 likes

Lekker man, ik vond het ook altijd de beste tijd. Behalve de luiers verschonen, alle kleuren van de regenboog en stinken :smiley:
Maar lekker genieten, voor je het weet gaan ze puberen :rofl:

4 likes

Very nice!!!

New-skool Dad!

Nee man, geniet er lekker van! Het is nu eenmaal mogelijk, dus maak er gebruik van!

2 likes

Onder kunstlicht weer een andere look

17 likes

Vraag me niet hoe ik aan deze vergelijking kom, maar elke keer als ik deze kleur supersquale zie, moet ik denken aan mijn gsm uit het jaar 2000.

image

Nogmaals, deze vergelijking slaat helemaal nergens op. Dawittik zelluf oowk.

4 likes

Hahaha, begrijpelijk. de Squale is wel mooier :grin:

1 like