Toch blijft ie op z’n rode rubbertje het leukst vind ik
Onee!!! Inmiddels gelukt?
Haha, ik heb mijn exemplaar gelukkig gereserveerd! Maar het ‘Bestellen kan nog’-topic bestaat dus niet meer. Daarom het advies: stuur nog even héél snel een berichtje naar Jur en maak direct die 75 euro over, als je er nog een wilt!
Zo niet dan toch zeker wel
Mogguh, welke vandaag nu weer eens om de pols
Wat wel opvalt is dat de Pelagos groter toont met zijn 39mm dan de 1521 met 42mm.
Hmm vind ik niet hoor, m.n. door die bund bezel
Ik vind het een gelijkspel
Dat is een prima duo!
Hoezo is precies de goede plek daarvoor
Kom maar op hoor
Ed begrijp ik het nu goed dat er 141 Squale’s besteld zijn want in het topic nummer toewijzing zegt Motoskooly dat er nog 9 nummers vrij zijn. Dus zou je denken dat de rest van de nummers gekocht zijn? Of zit ik er weer eens helemaal naast, ouderdom he
Dat er waren er 87 verkocht, dat is aangevuld tot 100 door de organisatie en van die 13 zijn er nu nog een paar verkocht en dus 9 over.
Zie je wel dat ik seniel begin te worden , vond het al vreemd dat ik geen nummers boven de 100 zag. Echt he, zo’n groot forum en dan de mooiste HFLE ooit uitgebracht en toch komen we niet tot de 150. Het is dat ik niets te vertellen heb thuis, anders had ik de rest opgekocht. Maar ja dan gaat Jur sputteren